Δεν ξέρουμε τι λόγους και τι σκεπτικό έχει ο σκηνοθέτης, σεναριογράφος και παραγωγός Πάμπλο Λαρέν για το φιλμ τη ζωή της Μαρίας Κάλλας  και επέλεξε για τα γυρίσματα της ταινίας το θέατρο Απόλλων του Πύργου.

Η Μαρία Κάλλας για όσους γνωρίζουν την ιστορία της έχει ρίζες από την Καλαμάτα και τη Μεσσηνία (στη Μεσσηνία είναι και το πατρικό σπίτι της οικογένειας Κάλλας) παρά με τον Πύργο. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι ο Πύργος ζει πλέον σε ρυθμούς Χόλυγουντ για ένα φιλμ που αναμένουν με μεγάλη αγωνία δεκάδες σινεφίλ.

Κι για πολλούς είναι σίγουρο ότι η προβολή του Απόλλων και του Πύργου, αλλά και γενικότερα της περιοχής της Ηλείας, θα έχει το αντίκτυπο της για αρκετά χρόνια ακόμα, στον τομέα του τουρισμού, φέρνοντας επισκέπτες από όλο τον κόσμο.

Κάτι αντίστοιχο έγινε και με την περίπτωση της Κεφαλονιάς μετά από τα γυρίσματα της ταινίας το «Μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλι».  Άλλη ήταν πριν η τουριστική δυναμική του νησιού, άλλη είναι τώρα.

Τα έχει το Χόλυγουντ αυτά, σε μία ταινία μάλιστα που πρωταγωνιστεί μια από τις πιο σύγχρονες σταρ της αμερικάνικης βιομηχανίας, η Αντζελίνα Τζολί.  Για μας τους Πατρινούς, πρόκειται κατά την άποψη μας, για μια ακόμα χαμένη ευκαιρία για την προβολή της Πάτρας και της περιοχή μας.


Βλέπετε με την ίδια ευκολία που ο σκηνοθέτης επέλεξε το Απόλλων του Πύργου θα μπορούσε να είχε επιλέξει το Δημοτικό Θέατρο Απόλλων της Πάτρας που έχει μια μεγαλύτερη ιστορία και που αρχιτεκτονικά έχει ως μνημείο του νεότερου πολιτισμού, έχει και μια σημαντικότερη αξία.

Όμως και να ήθελε να το επιλέξει η σημερινή κατάσταση του θεάτρου της Πάτρας, από έξω και από μέσα, δεν θα του άφηνε και πολλά περιθώρια επιλογής.

Για αυτό λέμε ότι τα τοπωνύμια μιας πόλης με τον ένα ή τον άλλο τρόπο την προβάλλουν προς τα  έξω και για αυτό θα πρέπει να τα διατηρούμε σε μία καλή κατάσταση.