Πάνω από 150 άτομα βρίσκονται τις περισσότερες φορές στα δρομολόγια της «φυσαρμόνικας» προς το Πανεπιστήμιο Πατρών, κυρίως τις πρωινές και τις μεσημεριανές ώρες, όπου δεκάδες σπουδαστές παίρνουν το λεωφορείο του Αστικού ΚΤΕΛ για να πάνε, αλλά και για να φύγουν από το ακαδημαϊκό ίδρυμα.
Ένας μεγάλος αριθμός από τους φοιτητές αυτούς είναι όρθιοι αφού τα καθίσματα του λεωφορείου είναι πιασμένα. Κάποιοι από τους σπουδαστές, αλλά και οδηγοί που συναντούν τα λεωφορεία αυτά στον δρόμο και βλέπουν τα παιδιά να είναι όρθια και τα οχήματα γεμάτα από κόσμο, θέτουν ζήτημα επικινδυνότητας.
Μπορεί, όπως λένε, ο αριθμός των επιβατών σε τέτοια λεωφορεία να είναι εντός των ορίων που θέτει ο νόμος, αλλά στην πραγματικότητα πόσο πραγματικά ασφαλή είναι τα δρομολόγια αυτά για τους σπουδαστές, όπως και γενικότερα για το επιβατικό κοινό που τα χρησιμοποιεί;
Τις προάλλες, ένα τέτοιο λεωφορείο, «φυσαρμόνικα», παραλίγο να έρθει σε σύγκρουση με διερχόμενο μεγάλο φορτηγό, ενώ το λεωφορείο ήταν γεμάτο από φοιτητές. Το τροχαίο αποφεύχθηκε χάρη στην εμπειρία των οδηγών των εμπλεκόμενων οχημάτων.
Όμως το ζήτημα παραμένει. Σύμφωνα μάλιστα με αναφορές φοιτητών, ειδικότερα τα λεωφορεία «φυσαρμόνικα» του Αστικού ΚΤΕΛ, έχουν θέμα αφού είναι αρκετά παλαιά, τα καθίσματα τους είναι ξύλινα και είναι φανερό ότι χρησιμοποιούνται για να αποφευχθούν τα διπλά δρομολόγια προς το Πανεπιστήμιο.
Δεν θα ήταν όμως πιο φρόνιμο να μπουν στη θέση τους διπλά δρομολόγια, δηλαδή δύο λεωφορεία «μονά» που να ξεκινούν την ίδια ώρα από και προς το Πανεπιστήμιο; Ερώτημα κάνουμε...
Δείτε επίσης
