Σκηνές απόλυτης καταστροφής για μια ακόμη φορά σε περιοχές του δήμου Κιλελέρ αποκάλυψε η σημερινή μέρα μετά την χθεσινή εισβολή της κακοκαιρίας «Elias» και τα νέα πλημμυρικά φαινόμενα που προκάλεσε.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες του onlarissa.gr, σε χείμαρρο μετατράπηκε ο δρόμος στη διασταύρωση Πλατύκαμπου-Χάλκης, όπου δεν διεξάγεται η κυκλοφορία. Με δυσκολίες η πρόσβαση προς Γλαύκη από Πλατύκαμπο με την περιοχή να μοιάζει και πάλι μια απέραντη λίμνη. Επιχειρήσεις της περιοχής πλημμύρισαν ξανά και οι ιδιοκτήτες είναι σε απελπισία.
Δείτε επίσης


