Το δικό τους βάσανο ζουν οι οδηγοί του Αστικού ΚΤΕΛ στην Πάτρα, με τα διπλοπαρκαρισμένα, την παράνομη στάθμευση και την κατάσταση που χαρακτηρίζει το κυκλοφοριακό της πόλης, αλλά και την αναρχία που υπάρχει στους δρόμους της.

Ο καθένας παρκάρει όπου θέλει και το γεγονός αυτό δυσκολεύει σε μεγάλο βαθμό τις συνθήκες εργασίας τους, με τους οδηγούς να χάνουν το διάλειμμα τους και παράλληλα να ακούνε τα παράπονα του κόσμου ή των επιβατών για τα δρομολόγια που πολλές φορές δεν πάνε στην ώρα τους, χωρίς οι ίδιοι να φταίνε σε τίποτα.

Ένα δρομολόγιο ο κανονικός του χρόνος είναι στα 20 με 25 λεπτά, εξαιτίας αυτής της κατάστασης που επικρατεί στην Πάτρα, με τα διπλοπαρκαρισμένα και την παράνομη στάθμευση γίνεται σε 40 ή σε 50 λεπτά, με ότι αντίκτυπο μπορεί να έχει αυτό τόσο στους ίδιους και στους επιβάτες, όσο και στην λειτουργία του Αστικού ΚΤΕΛ.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα το αντιμετωπίζουν στην Γούναρη, στην Μαιζώνος και στην Κορίνθου, στους τρεις βασικούς δηλαδή δρόμους από τους οποίους περνάει το 80% των δρομολογίων του Αστικού ΚΤΕΛ.


Η Γούναρη από την Αγίου Ανδρέου έως στην Καλαβρύτων είναι γεμάτη από διπλοπαρκαρισμένα αμάξια, τόσο στην άνοδο, όσο και στην κάθοδο, με αποτέλεσμα τα λεωφορεία να αναγκάζονται να ξεφύγουν από την λωρίδα.

Στην Μαιζώνος το πρόβλημα με τα διπλοπαρκαρισμένα ξεκινάει από το ύψος του Αρσακείου και σταματάει στο ύψος της Τριών Ναυάρχων, με τα λεωφορεία σε πολλά σημεία να μην μπορούν να περάσουν.

Στην Κορίνθου τα διπλοπαρκαρισμένα είναι πλέον παντού. Το πρόβλημα όμως είναι ακόμα μεγαλύτερο από την Παπαφλέσσα έως στην Γούναρη που ο δρόμος είναι πιο στενός.

Η ίδια πάντως κατάσταση επικρατεί και σε άλλα σημεία της Πάτρας εκτός του κέντρου, όπως στην Ζακύνθου, στην Ιεροθέου, στην Σμύρνης, στην Ακρωτηρίου, στην Έλληνος Στρατώτου κτλ. Οι οδηγοί ζητούν από την τροχαία αυστηρότερους ελέγχους και από τον δήμο συγκεκριμένα μέτρα για να σταματήσει το κακό αυτό.