Βγαίνει από τον «πάγο» η αντιδρόμηση της Κανακάρη και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ανθρώπων της δημοτικής αρχής το έργο θα προχωρήσει μέσα στο επόμενο διάστημα, πιθανότατα από τις αρχές του νέου έτους.

Η μελέτη για την διέλευση των λεωφορείων του Αστικού ΚΤΕΛ, με βάση τον νέο οδικό χάρτη της Πάτρας η οποία είχε καθυστερήσει πάνω από δύο χρόνια και ήταν το κύριο εμπόδιο για να προχωρήσει το έργο, βρίσκεται πλέον στα χέρια της δημοτικής αρχής.

Αυτό που μένει για να φτάσουμε στην τελική ευθεία είναι η έγκριση αδειοδότησης της αλλαγής κατεύθυνσης των φωτεινών σηματοδοτών από τα σημεία και τις οδούς που θα περνούν τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ.

Στη συνέχεια η μελέτη με τις προτάσεις και τις εισηγήσεις της θα περάσει από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και από εκεί στο δημοτικό συμβούλιο όπου το θέμα θα συζητηθεί από τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης και από τους εμπλεκόμενους επαγγελματικούς φορείς.

Σημειώνουμε ότι οι αλλαγές που αναφέρει η μελέτη και η βασική της πρόταση για την διέλευση των λεωφορείων στο νέο οδικό χάρτη που θέλει την αντιδρόμηση της Κανακάρη και της Κορίνθου, αλλά και μια σειρά παρεμβάσεων και σε άλλα σημεία της πόλης, είναι οι εξής:

Οι βασικές αλλαγές και το σχέδιο

Αντιδρόμηση της Αράτου η οποία θα κατεβαίνει πλέον από τις παρυφές του Δασυλλίου προς το λιμάνι και η αντιδρόμηση της Ζαΐμη που θα ανεβαίνει πια από το λιμάνι προς το Βλατερό.

Η Μαιζώνος από το ύψος της πλατείας Όλγας και έως στην Καρόλου, αλλά και όλη η Κωνσταντινουπόλεως έως στην Αγία Σοφίας αντιδρομείται, ενώ η Αγίας Σοφίας γίνεται δρόμος διπλής κατεύθυνσης.

Αυτό είναι το σχέδιο. Μένει να δούμε αντιδράσεις από κατοίκους και επαγγελματίες της Κανακάρη που θεωρούν ότι το έργο έχει παγώσει οριστικά και ποιες θα είναι οι εισηγήσεις των παρατάξεων της αντιπολίτευσης.