«Βάσανο» έχει γίνει η Όθωνος Αμαλίας, ο παραλιακός δρόμος της Πάτρας από τον οποίο σε καθημερινή βάση περνάνε δεκάδες οχήματα, Ι.Χ. αλλά και φορτηγά που κατευθύνονται στον νέο λιμάνι.

Σύμφωνα με οδηγούς που περνάνε συχνά από την Όθωνος Αμαλίας οι «ουρές» είναι πλέον ρουτίνα και η αναμονή για να πάνε σε μία απόσταση που κάποτε δεν ήταν πάνω από πέντε λεπτά,  μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και το ένα τέταρτο.

Μια απόσταση δηλαδή από το ύψος του σταθμού του Υπεραστικού ΚΤΕΛ έως στο ύψος της Τριών Ναυάρχων. Τι έχει αλλάξει σε έναν δρόμο που ήταν ταχείας κυκλοφορίας και έγινε πλέον δρόμος ταλαιπωρίας;

Από τη μία υπάρχει πλέον ο παραλιακός ποδηλατόδρομος που έχει στενέψει σε μεγάλο βαθμό ένα δρόμο που είχε πάντοτε μεγάλη κίνηση ως η βασική έξοδος από τον αστικό ιστό της Πάτρας.

Από την άλλη τα σταθμευμένα, τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα και η παράνομη στάθμευση κάνουν τα πράγματα ακόμα χειρότερα.

Στη δημοτική αρχή υποστηρίζουν ότι η Όθωνος Αμαλίας μέσα από τον παραλιακό ποδηλατόδρομο, την διαμόρφωση του Βορείου Πάρκου, την ανάπλαση του ιστορικού κέντρου και την ανάπλαση της παραλιακής ζώνης, ο δρόμος αυτός θα αλλάξει χαρακτήρα.

Δεν θα έχει δηλαδή καμία σχέση με έναν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας αφού σε ένα σημαντικό κομμάτι αυτού θα μπουν και κυβόλιθοι, έτσι να μετατραπεί σε ένα δρόμο ήπιας κυκλοφορίας και αναψυχής, συνδέοντας τον παραλιακό με τον αστικό ιστό.

Για αυτό και όπως λένε ο σχεδιασμός του παραλιακού ποδηλατόδρομου δεν είναι λάθος, αλλά με σκεπτικό το νέο χαρακτήρα που θα έχει μελλοντικά η Όθωνος Αμαλίας.  Μέχρι τότε όμως;