Το χούλα-χουπ μπορεί να ξεκίνησε ως παιδικό παιχνίδι, αλλά μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να γυμνάσετε αποτελεσματικά όλο το σώμα.

Είναι κατάλληλο για όλες τις ηλικίες, καθώς δεν καταπονεί τις αρθρώσεις.

Τα χούλα-χουπ κυκλοφορούν πλέον σε διάφορα μεγέθη και βάρη για να εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς – από τη διασκέδαση και την άσκηση μέχρι το χορό και τις ακροβατικές παραστάσεις

Εκτός από τη μέση, γυμνάζει τους γλουτούς, τους μηρούς, τους κοιλιακούς, τους ραχιαίους, τα πόδια, τα χέρια και τους μυς των ώμων. Χτίζει δύναμη κορμού και ισορροπία, ενώ παράλληλα απαιτεί αρκετό συντονισμό και σταθερότητα.

Ταυτόχρονα, βελτιώνει τη στάση του σώματός μας και δυναμώνει τη σπονδυλική μας στήλη.

Μετά από 3 λεπτά θα δείτε ότι η καρδιά σας θα χτυπάει δυνατά, παρόμοια με το να κάνετε ένα μάθημα αεροβικής ή Zumba.

Το πιο σημαντικό είναι ότι το χούλα-χουπ είναι ανεβαστικό και διασκεδαστικό. Συνδυάζει την υγεία με το παιχνίδι.

Γυμναστείτε παίζοντας

Ποιος είπε ότι η άσκηση δεν είναι παιχνίδι; Την επόμενη φορά που τα παιδιά θα παραπονιούνται ότι βαριούνται ή θέλετε να κάνετε κάτι μαζί σαν οικογένεια πιάστε ένα χούλα-χουπ.

Ένα από τα μεγαλύτερα μαθήματα που μπορούμε να πάρουμε από τον τρόπο που παίζουν τα παιδιά είναι ότι το παιχνίδι τους έχει πολλές «εκρήξεις» έντονης άσκησης.

Επιταχύνουν γρήγορα προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση, έπειτα επιβραδύνουν, σταματούν και μετά επιταχύνουν και πάλι.

Ουσιαστικά κάνουν αυτό που αποκαλούμε διαλειμματική προπόνηση.

Μάλιστα, οι επιστήμονες λένε ότι τα παιδικά παιχνίδια, όπως το χούλα-χουπ, το κουτσό, το σχοινάκι και το τραμπολίνο, είναι πιο αποτελεσματικά για όσους θέλουν να κάψουν θερμίδες σε σχέση με το τρέξιμο και τις ασκήσεις στο γυμναστήριο και επιπλέον δεν κοστίζουν τίποτα.

Για την ακρίβεια αρκούν μόλις 15′ για να κάψουμε μέχρι και 215 θερμίδες.

Τα παιδικά παιχνίδια αυξάνουν τις καύσεις του μεταβολισμού και επιπλέον γυμνάζουν περισσότερες μυϊκές ομάδες συγκριτικά με τις ασκήσεις που θα κάνατε μόνοι σας.