Το είδαμε και αυτό στα social media.
O πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου Κωνσταντίνος Ζαφειρόπουλος μόλις κατάφερε κι έσωσε φουσκωτό από σίγουρη καταστροφή.
Ενώ έσπασε το σχοινί που ήταν δεμένο και λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων το σκάφος ερχόταν στην παραλία του Ταμ τουμ με μεγάλη ταχύτητα ακυβέρνητο.
«Ευτυχώς που δεν τραυματίστηκε κανείς…. Και στο τέλος ο ιδιοκτήτης του φουσκωτού τους μάλωσε γιατί βρήκε πολλά νερά μέσα στο σκάφος…. Ελλάς….το μεγαλείο σου!!!!» αναφέρει ο Δημήτρης Μούλας που ήταν μάρτυρας στο όλο συμβάν.
Δείτε επίσης


