Τα social media έχουν μπει για τα καλά στο επικοινωνιακό κομμάτι της προεκλογικής περιόδου και αυτό δεν αφορά μόνο τις εθνικές εκλογές όπου είδαμε τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη να ανεβάζει βροχή τα βίντεο στο tik tok.
Αφορά και τις εκλογές στην τοπική αυτοδιοίκηση. Μπορεί βέβαια οι περισσότεροι από τους υποψηφίους να μην έχουν φτάσει στο σημείο να ανεβάζουν βίντεο στο Tik Τok (αν και εδώ υπάρχουν εξαιρέσεις) όμως γίνεται ένας χαμός στα υπόλοιπα social media, στο facebook και στο twitter.
Ειδικότερα το πρώτο έχει φτάσει να είναι το βασικό πεδίο πολιτικών αντιπαραθέσεων ανάμεσα σε υποψηφίους διαφορετικών παρατάξεων, αντιπαραθέσεων που φτάνουν στο σημείο των διαξιφισμών, με αναρτήσεις και δεκάδες σχόλια από κάτω τους.
Όλα αυτά πριν από μερικά χρόνια δεν υπήρχαν, ήταν άγνωστες λέξεις όχι μόνο για την προεκλογική περίοδο, αλλά και γενικότερα για την καθημερινότητα μας. Όμως, σύμφωνα με τους ανθρώπους που ασχολούνται με την τεχνολογία, έπονται και άλλες αλλαγές.
Σύντομα ο ρόλος των social media θα υποβαθμιστεί από την AL και την τεχνητή νοημοσύνη που καλπάζει και που μέσα στα επόμενα χρόνια με βάση τους ειδικούς όχι μόνο θα επηρεάζει τον δημόσιο διάλογο, αλλά θα φτάσει σε σημείο να τον διαμορφώνει. Θυμηθείτε το.