Είναι και αυτό μια από τις συνέπειες των τερτιπιών που κάνει ο καιρός, με την αστάθεια που τον χαρακτηρίζει, τις απότομες εναλλαγές, τις συννεφιές και τις βροχές, αλλά και των δυνατών ανέμων.
Από τους ανέμους η θάλασσα τις τελευταίες δύο μέρες ήταν φουρτουνιασμένη, κάτι που εύκολα μπορούσε να διακρίνει κανείς από τον μώλο της Αγίου Νικολάου και το παλαιό λιμάνι.
Όπως και στον παραλιακό δρόμο των Βραχνεΐκων και συγκεκριμένα στο σημείο που ενώνονται τα Ροΐτικα με το Μονοδέντρι η θάλασσα βγήκε έξω από τους ανέμους. Κι όλα αυτό μέσα Ιουνίου…
Λες και ήμαστε σε χειμώνα.
Δείτε επίσης


