Το πρωί της Παρασκευής μετά τις 08.00 ξεκίνησαν από την Καλαμάτα τα μισθωμένα από το δήμο λεωφορεία τα οποία θα μεταφέρουν τους διασωθέντες στη δομή της Μαλακάσας.

Ανάμεσά τους είναι και κάποιοι ανήλικοι που θα μεταφερθούν αρχικά στη Μαλακάσα για να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες ταυτοποίησης και στη συνέχεια θα μεταφερθούν σε δομές ανηλίκων.


Σημαντική η συμβολή των εθελοντών όλες τις ημέρες που έδωσαν χέρι βοήθειας σε όλους αυτούς τους ανθρώπους.