Η Πατρών-Πύργου θα παραδοθεί στην κυκλοφορία το 2025, όπως υποστήριξε ο πρωθυπουργός από την Ηλεία που βρέθηκε κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου.
Αυτό σημαίνει ότι η Πατρών-Πύργου την οποία γνωρίζουμε μέχρι στιγμής θα μείνει ως δευτερεύον οδικό δίκτυο, στο κομμάτι από την κάτω Αχαΐα μέχρι τον Πύργο. Και στο κομμάτι αυτό εκτελούνται εργασίες άρσης επικινδυνότητας της οδού, όμως όπως λένε οι επαγγελματίες οδηγοί, υπάρχουν διασταυρώσεις παγίδα καθώς οι εργασίες που γίνονται, έχουν κάτι... ιδιαίτερο.
Οι νησίδες που υπάρχουν σε αρκετές διασταυρώσεις βγαίνουν ως "δόντι" σε αρκετό μήκος στην Εθνική οδό αποκόπτοντας στην ουσία τη λωρίδα έκτακτης ανάγκης.
Χαρακτηριστική είναι και η ανάρτηση του επαγγελματία οδηγού λεωφορείων Ν. Βαλαχαντώνη:
"Τι άλλο ακόμα θα δούμε στην Πατρών Πύργου..??Δεν υπάρχει κάποιος να σταματήσει το κακό...Τόσα χρόνια περπατάμε την διαδρομή αυτή και γνωρίζουμε τις διασταυρώσεις με τις νησίδες στην νοητή ευθεία με τις μπάρες... ΣΉΜΕΡΑ ΤΙ ΑΛΛΆΖΕΙ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΙ ΝΗΣΊΔΕΣ ΤΟΣΟ ΕΞΩ.. ισως να θέλουν να μας ξεπαστρεψουν ... Να που τώρα εδώ ταιριάζει το τραγούδι "" για το καλό μου, χθές σκοτώσανε τον διπλανό μου".
Από την πλευρά της Περιφέρειας, τονίζεται ότι στόχος είναι η άρση της επικινδυνότητας της οδού.
Οι παρεμβάσεις μεταξύ άλλων, αφορούν τα παρακάτω:
-Διατήρηση λειτουργίας επτά (7) νέων κόμβων, με αντίστοιχη τροποποίηση των διαμορφώσεων διατομής Γομοστό – 2 (Αχαΐα), Μποντέικα (Αχαΐα), Νέο Βουπράσιο (Ηλεία), Θανασουλέικα - 2 (Ηλεία), Χανάκια (Ηλεία)
-Δημιουργία δεκαεπτά (17) νέων εσοχών έκτακτης ανάγκης στα υπεραστικά τμήματα μονής λωρίδας στις δύο κατευθύνσεις.
-Εντός των οικισμών, μείωση της επιφάνειας αποκλεισμού στην κεντρική νησίδα (από 4 μ. σε 0,5 μ.) και δημιουργία επιφάνειας αποκλεισμού πλευρικά της οδού με πλάτος 1,75 μ. εκατέρωθεν.