Μπορεί στην Πάτρα να φιλοξενούνται αυτές τις ημέρες πάνω από 250 αθλητές από όλο τον κόσμο, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος που διοργάνωσε ο ΙΟΠ στην Πάτρα, όμως, η εικόνα της Μαρίνας παραμένει σε κάτι παραπάνω από κακή κατάσταση.

Είναι σίγουρο ότι όσοι αθλητές και τα μέλη των ξένων αποστολών που ήρθαν στην Πάτρα για να πάρουν μέρος στους αγώνες δεν θα πίστευαν στα μάτια τους με τις εικόνες που αντίκρισαν από την Μαρίνα.

Ξεχαρβαλωμένες οι πλωτές εξέδρες και οι τρεις που βρίσκονται στην μια πλευρά της και οι άλλες τρεις που είναι προς τα βόρεια. Αλήθεια το έργο που θα αποκαθιστούσε τις τρεις από τις έξι πλωτές εξέδρες με το κονδύλι των 700.000 ευρώ πότε θα ξεκινήσει ή όλα έχουν μείνει ακόμα στη μελέτη; Το θέμα δεν είναι βέβαια το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που έγινε στην Πάτρα, αν και αυτές οι εικόνες σίγουρα δεν βοηθάνε στην προβολή της πόλης.

Το θέμα είναι ότι η αχαϊκή πρωτεύουσα σε ένα ακόμα καλοκαίρι όπου οι Μαρίνες της όλης επικράτειας στα νησιωτικά και στα ηπειρωτικά μέρη θα είναι στο φουλ, με το yachting να αποτελεί την κατεξοχήν μορφή τουρισμού που είναι στο «κόκκινο», η Πάτρα όχι μόνο είναι εκτός παιχνιδιού, αλλά δεν κάνει τίποτα για να δείξει ότι έχει έστω και το ελάχιστο ενδιαφέρον για το όλο ζήτημα.

Το καλοκαίρι έρχεται και η Μαρίνα της Πάτρας με τις κατεστραμμένες εξέδρες δεν θα έχει ούτε μια θέση για να φιλοξενήσει τα διερχόμενα σκάφη από το Ιόνιο Πέλαγος. Όσα ρίξουν άγκυρα θα δέσουν για λίγο στον μώλο της Αγίου Νικολάου και στην yacht του ΟΛΠΑ που όμως και αυτή σε σύγκριση με τις υπόλοιπες μαρίνες ή τις λιμενικές ζώνες, δεν έχει να προσφέρει σχεδόν καμία υπηρεσία στα σκάφη.

Η Πάτρα ήταν, είναι και από ότι φαίνεται θα μείνει για αρκετό καιρό ακόμα εκτός θαλάσσιου τουρισμού.