«Πράσινο» φως για να προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες για το έργο της συντήρησης της γραμμής του Προαστιακού, δόθηκε από το διοικητικό συμβούλιο του ΟΣΕ.

Το έργο ήταν να έχει ξεκινήσει, αλλά ο διαγωνισμός που έγινε για τον ανάδοχο βγήκε άγονος εξαιτίας των ανατιμήσεων που είχαν προκύψει στα υλικά που χρειάζονταν για τις εργασίες. Πλέον μετά το πράσινο φως από το Δ.Σ. η επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού μπαίνει προς έγκριση, κάτι που σημαίνει ότι οι διαδικασίες θα τρέξουν.

Το έργο έχει προϋπολογισμό 3,3 εκατομμύρια ευρώ. Η εργολαβία προβλέπει πλήρη ανακατασκευή της γραμμής από τον κεντρικό σταθμό της Πάτρας μέχρι τον σταθμό του Αγ. Ανδρέα και έργα συντήρησης στο υπόλοιπο τμήμα, από την οδό Κανελλοπούλου μέχρι τον κεντρικό σταθμό του ΟΣΕ και από τον σταθμό του Αγίου Ανδρέα μέχρι την Κάτω Αχαΐα.

Οι εργασίες αυτές αναμένεται να επιτρέψουν την αύξηση της ταχύτητας των συρμών και την επαναφορά όλων των δρομολογίων μέχρι την Κάτω Αχαΐα.  

Από εκεί και πέρα η μηχανή συντήρησης της γραμμής έχει μπει ξανά σε λειτουργία στο πλαίσιο των αποφάσεων που έχουν παρθεί από τα κεντρικά του ΟΣΕ για την βελτίωση του σιδηροδρομικού δικτύου.  

Ήδη η μηχανή τύπου Plassermatic 08-275/4 ZW-Y της αυστριακής εταιρείας Plasser & Theurer, έχει προχωρήσει σε εκτεταμένες συντήρησης της γραμμής λειτουργώντας κυρίως τις νυχτερινές ώρες.

Η μηχανή αυτή που είναι ουσιαστικά ένα αυτοματοποιημένο σύστημα επαναφέρει τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της σιδηροδρομικής γραμμής (κλίσεις, υψόμετρο, γωνίες) με ακρίβεια εκατοστού.