Ξεπέρασε τις 4 εκατομμύρια ακροάσεις στο Spotify το Tattoo του πατρινού ράπερ GMARK.

To τραγούδι που αγαπήθηκε εξ αρχής από τον κόσμο έγινε διπλά πλατινένιο, μέσα σε λιγότερους από πέντε μήνες. Πρόκειται για μια σημαντική δικαίωση του πατρινού ράπερ καθώς δούλεψε σκληρά μόνος του, χωρίς κάποια δισκογραφική εταιρεία, με το κοινό να προωθεί από μόνο του ένα τραγούδι που έγινε επιτυχία.

Η επομένη κυκλοφορία του νέου single για τον GMARK είναι το «200» και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις πάει για δεύτερη επιτυχία μετά το «Τattoo». Ο ίδιος τόνισε ότι για την επιτυχία του, δεν ευθύνεται κάτι άλλο, πέρα από το συναίσθημα του και η αγάπη του για αυτό που κάνει.