Αρκετά είναι τα παράπονα από τους επιβάτες του Αστικού ΚΤΕΛ της Πάτρας για την κατάσταση των λεωφορείων, αλλά και την μη αύξηση των δρομολογίων του, σε διάφορες γραμμές του.
Σύμφωνα με τα παράπονα αυτά, η εταιρεία μπορεί να υποστηρίζει ότι έχει ανανεώσει σε μεγάλο βαθμό τον στόλο της, όμως, ένα σημαντικό ποσοστό επιβατών τονίζουν ότι αυτό δεν φαίνεται να ισχύει στην πράξη, στα λεωφορεία δηλαδή που παίρνουν σε καθημερινή βάση για να πάνε στις δουλειές τους.
Οι επιβάτες μιλούν για λεωφορεία που είναι αρκετά παλιά, με ξύλινα καθίσματα, με ψηλά σκαλιά που δεν τους διευκολύνουν και ουσιαστικά αποκλείουν την πρόσβαση σε ηλικιωμένους και άτομα με κινητικά προβλήματα.
Επιπλέον, σε κάποια λεωφορεία της γραμμής προς την νότια Πάτρα, σύμφωνα με τους επιβάτες, δεν λειτουργούν τα κουδούνια που είναι για τις στάσεις και για να ειδοποιούν τους οδηγούς για να σταματήσουν και να κατέβουν.
Σημειώνουμε ότι σε γραμμές που αφορούν την εξυπηρέτηση του κόσμου σε περιοχές όπως το Γηροκομείο, του Διάκου, το Σαραβάλι κτλ τα δρομολόγια παραμένουν ελάχιστα, ενώ έρχεται και η θερινή περίοδος όπου θα πρέπει να αυξηθούν τα λεωφορεία προς Πλαζ και Ρίο.
Όλα αυτά με φόντο το θέμα της ασφάλειας των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και το συμβάν που ένα αστικό λεωφορείο στην Πάτρα έπιασε φωτιά.
Πάντως, από την πλευρά του το Αστικό ΚΤΕΛ υποστηρίζει ότι η αύξηση των δρομολογίων έρχεται με την αύξηση της επιβατικής κίνησης, κίνηση που δεν έχει παρουσιάσει κάποια άνοδο και συγκριτικά με την εποχή πριν από την πανδημία παραμένει μειωμένη.