Ζούμε σε περίοδο βαθιάς θλίψης. 57 συνάνθρωποι μας, η πλειονότητα νέοι, έχασαν τελείως άδικα τη ζωή τους. Δεν ήταν μόνο τα λάθη ενός ανθρώπου, είναι η λάθος νοοτροπία ενός συστήματος. Η απαξίωση του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα είναι διαχρονική αφού ποτέ το τραίνο και γενικότερα τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς, δεν ήταν προτεραιότητα των κυβερνώντων. Συλλυπούμαστε τους γονείς τους, τους συγγενείς και τους φίλους τους. Ευχόμαστε κουράγιο…

Ο σιδηρόδρομος έπαψε να λειτουργεί από 1/3/2023 αλλά έως πότε; Τα περιφερειακά και προαστιακά δρομολόγια θα πρέπει άμεσα να εκκινήσουν αφού δεν έχουν καμία ανάμιξη με το τραγικό δυστύχημα αφού πρώτα γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι στην υποδομή. Οι «κυνηγοί μετάλλων καραδοκούν» και δεν πρέπει να ξαναπληρώσει ο Έλληνας φορολογούμενος.

Στην Πάτρα το ένα τραίνο κινείται στο Βόρειο κλάδο και το άλλο στο Νότιο τα οποία συναντώνται στο σταθμό του Αγίου Ανδρέα σε διαφορετική γραμμή με χαμηλές ταχύτητες. Μάλλον απίθανο να συναντηθούν με τα φαντάσματα του τραίνου από Αθήνα και αντιστοίχως από Πύργο!! Οι χρήστες ήδη ρωτάνε για το πότε θα επανέλθουν τα δρομολόγια.

Με το τελευταίο δελτίο τύπου (4/2/23), με αφορμή τις καθυστερήσεις των δρομολογίων, είχαμε αναφέρει τα προβλήματα του σιδηροδρόμου σε τοπικό επίπεδο. Επαναλαμβάνουμε τις θέσεις μας για την υποδομή προσθέτοντας και χρόνια ζητήματα τα οποία έχουν παραμεληθεί και για τα οποία επιβάλλεται να γίνει ρητό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης:

1. Να προχωρήσουν άμεσα οι διαδικασίες για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού ανάταξης της γραμμής σε όλο το δίκτυο χωρίς εκπτώσεις όπως έγινε στο Νότιο κλάδο.

2. Μέχρι να γίνουν τα πιο πάνω, να σταματήσουν τα δρομολόγια στο τμήμα Καμίνια-Κ. Αχαΐα γιατί δημιουργούν σημαντικές καθυστερήσεις και δεν εξυπηρετεί σε τίποτα όπως λειτουργεί παρά μόνο πολιτικές σκοπιμότητες (επιστροφή χρημάτων στην ΕΕ).

3. Τα δρομολόγια να επεκταθούν μέχρι τις βραδινές ώρες (αφορά την H.T.).

4. Επιμήκυνση αποβάθρας στη στάση Μποζαΐτικα γιατί δεν χωράει τριπλός συρμός.

5. Επέκταση του πλάτους των αποβάθρων σε Βραχνέικα και κ. Αχαΐα λόγω στενότητας προς αποφυγή ατυχημάτων.

6. Αποκατάσταση της γραμμολογίας στο σταθμό των Βραχνεΐκων.

7. Πρόσληψη προσωπικού στις καίριες θέσεις για την ασφαλή λειτουργία του μέσου.

Καλούμε το πολιτικό προσωπικό και τους φορείς της πόλης μας να αναλάβουν δράση.

Δε μπορούμε να αποδεχτούμε καμία έκπτωση σε όσα έπρεπε να έχουν γίνει. Αν δεν αναλάβουν τις ευθύνες τους για την κατάντια του σιδηροδρόμου, θα είναι υπόλογοι για την υποβάθμιση ενός βασικού μέσου μεταφοράς της πόλης μας.

Θα συνεχίσουμε να ταξιδεύουμε και να πηγαίνουμε στην εργασία μας με το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς, που παραμένει το τραίνο, όπως ταξιδεύουμε με αεροπλάνα μετά το Γραμματικό, με πλοία μετά το Σάμαινα, και με λεωφορεία, μετά από τα δύο μεγάλα δυστυχήματα στα Τέμπη, και αλλού.