Οι πρώτες ψησταριές βγήκαν από νωρίς στους δρόμους και στις πλατείες της Πάτρας.
Τόσο στο κέντρο, όσο και στις συνοικίες η ψητούρα ξεκίνησε από το πρωί, με τα σουβλάκια και τις υπόλοιπες τσικνο- λιχουδιές να πέφτουν πάνω στα κάρβουνα και ένα σύννεφο τσίκνας να εξαπλώνεται σιγά – σιγά σε όλη την πόλη.
Η κορύφωση της ψητούρας αναμένεται να ξεκινήσει από το μεσημέρι και μετά, ενώ από το πρωί αρχίζουν και οι εκδηλώσεις του δήμου, με μουσικές και δρώμενα.