Δυο μήνες αγωνίας πέρασε ο ιδιοκτήτης ενός καταστήματος εστίασης στα Ιωάννινα, ο οποίος είχε πέσει θύμα ενός επιτήδειου που ισχυρίστηκε ότι, όταν πλήρωσε τον λογαριασμό του με τραπεζική κάρτα, πατήθηκε ένα μηδενικό περισσότερο, και απαίτησε να πληρώσει την διαφορά.
Ο επιχειρηματίας πείστηκε μετά την τηλεφωνική επικοινωνία τους που έγινε στις 24 Νοεμβρίου 2022 και, ούτε λίγο ούτε πολύ, του κατέβαλε τμηματικά 4.500 ευρώ! Όταν κατάλαβε την απάτη, ήταν αργά αλλά την κατήγγειλε στην Ασφάλεια που μετά από έρευνες δυο μηνών ταυτοποίησε ως δράστη έναν Έλληνα και σχημάτισε δικογραφία σε βάρος του, η οποία υποβλήθηκε στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ιωαννίνων.
Πηγή: protothema