Από τη στιγμή που έληξε η εορταστική περίοδος, η αγορά έκανε βουτιά προς τα κάτω.

Και δεν μιλάμε μόνο για τις αγορές και τα ψώνια, τα οποία έτσι και αλλιώς δεν τράβηξαν και τόσο ούτε την εορταστική περίοδο, παρά μόνο τις παραμονές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, αλλά γενικότερα για το ενδιαφέρον του κόσμου.

Το ενδιαφέρον πλέον είναι ανύπαρκτο και αυτό εισπράττουν όχι μόνο τα εμπορικά καταστήματα που δραστηριοποιούνται στην ένδυση, στον ρουχισμό, στα υποδήματα, σε παιχνίδια και γενικότερα σε είδη που θεωρούνται δεύτερης προτεραιότητας, αλλά και στα είδη πρώτης ανάγκης.

Για παράδειγμα στα αρτοποιία και στα καταστήματα τροφίμων υπάρχει μια σημαντική πτώση της κίνησης, μετά τις γιορτές. Ο κόσμος ότι χρήματα είχε τα χάλασε για εκείνη την περίοδο.

Μετά από μία εορταστική περίοδο που κύλησε πτωτικά σε σύγκριση με πέρυσι οι φούρνοι και τα μίνι μάρκετ, βλέπουν την κίνηση να έχει πέσει και να μην υπάρχει ενδιαφέρον. Με το… σταγονόμετρο η κίνηση κυλάει και στα πρατήρια καυσίμων.

Μετά την έξαρση των μετακινήσεων και των ταξιδιών σε διάφορους προορισμούς το πράγμα έχει σημειώσει μεγάλη βουτιά, κυρίως στις καθημερινές, με τους οδηγούς να βάζουν το ελάχιστον ποσό βενζίνης, ίσως για να κινηθούν.

Μόνο στην εστίαση εξακολουθούν να κινούνται κάπως τα πράγματα, ακόμα και μετά τις γιορτές, όπως φάνηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο, χωρίς βέβαια να υπάρχει η ίδια κίνηση της εορταστικής περιόδου. Σε γενικές γραμμές η αγορά έχει μπει σε βαθύ ύπνο μετά τις γιορτές.