Το 2022 περνά σε λίγες ημέρες στην ιστορία. Ποια ήταν τα τηλεοπτικά προγράμματα που κορύφωσαν την τηλεθέαση και καθήλωσαν τους περισσότερους Έλληνες μπροστά στη μικρή οθόνη;

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της AGB Nielsen, τα προγράμματα που προσέλκυσαν περισσότερο το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού στη χώρα μας ήταν κατά βάση αθλητικά, με εξαίρεση τον Τελικό της Eurovision.

#5 Γαλλία – Μαρόκο (Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου)

Στις 14 Δεκεμβρίου η εθνική ομάδα της Γαλλίας αντιμετώπισε την αντίστοιχη του Μαρόκου για τον Ημιτελικό του Παγκόσμιου Κυπέλλου στο Κατάρ. Το σκορ έληξε 2-0 υπέρ της Γαλλίας και τον αγώνα παρακολούθησαν 1.792.000 τηλεθεατές, δηλαδή ποσοστό 37%.

#4 Αγγλία – Γαλλία (Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου)

Άλλος ένας ποδοσφαιρικός αγώνας από το Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ που μονοπώλησε το ενδιαφέρον στην τηλεθέαση ήταν αυτός ανάμεσα στην Εθνική Αγγλίας και την Εθνική Γαλλίας στις 10/12.

Οι μετρητές της AGB έδειξαν για τον Ant1 – που μετέδιδε τον αγώνα – ποσοστό 41,1% και 1.865.000 τηλεθεατές.

#3 Τελικός Eurovision

Η εντυπωσιακή εμφάνιση της Amanda Tenfjord στη σκηνή του Τορίνο αλλά και η δεύτερη συνεχόμενη παρουσία της Ελλάδας στην τελική 10άδα του διαγωνισμού έδωσαν στην ΕΡΤ ποσοστό 52,2% το βράδυ του Μεγάλου Τελικού (14/5). Συνολικά, τη βραδιά παρακολούθησαν 1.955.000 τηλεθεατές.

#2 Ελλάδα – Γερμανία (Eurobasket)

Η εντυπωσιακή πορεία της Εθνικής Ομάδας Μπάσκετ στο Eurobasket του 2022 προσέλκυσε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, που ακολούθησαν και στήριξαν την παρέα του Γιάννη Αντετοκούνμπο σε κάθε της αγώνα.

Αν και η αναμέτρηση Ελλάδας – Γερμανίας στις 13/9 αποδείχθηκε σκληρή ήττα για τη χώρα μας, συγκέντρωσε 2.198.000 τηλεθεατές και ποσοστό τηλεθέασης 51,2% για την ΕΡΤ.

#1 Αργεντινή – Γαλλία (Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου)

Ήταν αναμφισβήτητα το αθλητικό γεγονός της χρονιάς. Η ποδοσφαιρική αναμέτρηση στον Τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου στο Κατάρ ανάμεσα στην Αργεντινή του Λιονέλ Μέσι και τη Γαλλία του Κιλιάν Μπαπέ συζητήθηκε όσο λίγα γεγονότα το 2022 και εκτίναξε την τηλεθέαση.

Οι μετρήσεις της AGB στις 18/12 για τη μετάδοση του αγώνα από τον Ant1 έδειξαν μέσο όρο 62,8% και συνολικά 2.702.000 τηλεθεατές.