Την επιδότηση της αντλίας στο πετρέλαιο κίνησης περιμένουν οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί, κάτι που είχε δεσμευτεί η κυβέρνηση στο να την επαναφέρει χωρίς όμως μέχρι ώρας να έχει υλοποιήσει την υπόσχεση της.

Το πετρέλαιο κίνησης από την ενεργειακή κρίση και μετά έχει αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό και σε κάποια φάση ξεπέρασε την τιμή της αμόλυβδης, έχοντας φτάσει να είναι πλέον το πιο ακριβό καύσιμο κίνησης.

Αυτή τη στιγμή η τιμή του πετρελαίου κίνησης κυμαίνεται από τα 1,84 ευρώ το λίτρο και φτάνει τα 1,99, μένοντας κάτω από τα 2 ευρώ. Όμως και πάλι η τιμή του σε σύγκριση με τον μέσο όρο πριν από την ενεργειακή κρίση, είναι αρκετά υψηλή. 

Με δεδομένο ότι το 95% του στόλου των ταξί χρησιμοποιεί το πετρέλαιο θέρμανσης αυτό έχει αυξήσει το κόστος για τους οδηγούς που αναγκάζονται να κάθονται στις πιάτσες, αντί να γυρίζουν στους δρόμους και να αναζητούν πελάτες.

Σύμφωνα με τους οδηγούς το ζήτημα για τον κλάδο τους πλέον μετά από τις αυξήσεις που έχει πάρει το πετρέλαιο θέρμανσης, αλλά και γενικότερα τα ανταλλακτικά  που χρειάζονται για την συντήρηση του οχήματος τους, είναι να μην μπαίνουν μέσα και να βγάζουν έστω και ένα μικρό μεροκάματο.

Όμως ακόμα και έτσι δεν γίνεται να επιβιώσουν από τη στιγμή που η κίνηση και η πελατεία τους παρουσιάζει μια πτωτική τάση. Έτσι ζητούν παράλληλα και τη μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης για όσο διάστημα διαρκεί αυτή η κατάσταση με την ενεργειακή κρίση.