Δεν πάει άλλο με αυτή την κατάσταση στο κυκλοφοριακό της Πάτρας.

Από τη μία τα διπλοπαρκαρίσματα και η παράνομη στάθμευση σε πλατείες, εισόδους πεζόδρομων έως και σε θέσεις ΑμεΑ. Από την άλλη αυτή η τάση που έχουν οι πατρινοί να κατεβαίνουν στο κέντρο της Πάτρας και να χρησιμοποιούν το αμάξι τους, αρνούμενοι να πάρουν ένα λεωφορείο ή ένα άλλο εναλλακτικό μέσο μεταφοράς.

Κι φυσικά σε όλο αυτό υπάρχει η τροχαία και ο δήμος που ενώ θα έπρεπε να κάνουν κάτι για να μειώσουν το κομφούζιο που παρατηρείται σε σχεδόν καθημερινή βάση στους κεντρικούς δρόμους της Πάτρας, δεν το κάνουν ή τουλάχιστον αυτό που κάνουν δεν είναι αποτελεσματικό.

Η τροχαία σπανίως προχωράει σε ελέγχους, με αποτέλεσμα να έχει γίνει συνείδηση στους οδηγούς αυτή η αίσθηση της κυκλοφοριακής αναρχίας. Όταν αφαιρεί πινακίδες ή μοιράζει κλήσεις το κάνει μεμονωμένα και ουσιαστικά δεν δρα αποτρεπτικά η όλη αυτή διαδικασία.

Από την άλλη το σύστημα που έχει καθιερώσει ο δήμος με τις ζώνες ελεγχόμενης στάθμευσης δεν τραβάει ή καλύτερα δεν είναι αρκετό για να εξυπηρετήσει τόσους οδηγούς.

Τα δημοτικά πάρκινγκ παραμένουν σχεδόν άδεια από οχήματα, δεν έχουν δοθεί κίνητρα και οι οδηγοί εξακολουθούν και αφήνουν τα αμάξια τους όχι μέσα στον μώλο, αλλά κατά μήκος του παραλιακού δρόμου.

Αποτέλεσμα όλων αυτών; Ειδικότερα όταν βρέχει γίνεται ένας χαμός, με την ταλαιπωρία και τον εκνευρισμό των οδηγών να φτάνει στο «κόκκινο». Κι ακόμα τα έργα ανάπλασης στον κεντρικό ιστό της Κάτω πόλης δεν έχουν καν ξεκινήσει. Τι θα γίνει τότε;