Αυξάνονται οι πωλήσεις των αντικλεπτικών συστημάτων και η ζήτησή τους από αλυσίδες σούπερ μάρκετ που τα προμηθεύονται για να «προστατεύσουν» προϊόντα από κλοπές.

Οι εικόνες με αντικλεπτικό σύστημα σε βρεφικά γάλατα που παρουσίασε το OPEN την Τετάρτη είναι «γροθιά στο στομάχι».

Μιλώντας στο OPEN, ο ιδιοκτήτης εταιρείας αντικλεπτικών, Γιώργος Καραφύλλης «παρατηρείται μια αύξηση της ζήτησης κατά 10-15% από σούπερ μάρκετ, τα οποία παλαιότερα δεν ήταν πελάτες μας. Πελάτες μας ήταν κυρίως καταστήματα ρούχων, καταστήματα με σουβενίρ κ.α.».

Ο ίδιος τόνισε ότι τα σούπερ μάρκετ ζητούν αντικλεπτικά για τον στιγμιαίο καφέ, τις παιδικές τροφές, τα ξυραφάκια, τη συσκευασμένη φέτα, το μέλι και τα αλκοολούχα ποτά.

Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί είναι διαφορετικό όταν κάποιος έχει ανάγκη και δεν έχει να ταΐσει το παιδί του, χωρίς αυτό βέβαια να δικαιολογεί την κλοπή ενός προϊόντος και διαφορετικό όταν κάποιος κλέβει ένα ακριβό προϊόν για να το πουλήσει πιθανόν σε άλλο μαγαζί και να πάρει τα χρήματα.