Το να κάνουμε τα παιδιά να τρώνε περισσότερα φρούτα και λαχανικά αποτελεί κοινός στόχος των γονιών, καθώς γνωρίζουμε πόσο σημαντικά είναι για την ανάπτυξή τους. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι είναι συνήθως πιο εύκολο να φάνε περισσότερα φρούτα παρά λαχανικά, καθώς πολλά έχουν φυσική γλυκιά γεύση, όπως αναφέρει το imommy.

Πώς ωφελούν τα παιδιά τα φρούτα

Μερικά από τα οφέλη των φρούτων περιλαμβάνουν:

Είναι ένα θρεπτικό σνακ με χαμηλά λιπαρά.
Δεν έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε αλάτι.
Έχουν λίγες θερμίδες.
Αποτελούν υγιεινές τροφές, που δεν αυξάνουν την χοληστερίνη.
Πρόκειται για καλές πηγές καλίου, φυτικών ινών, βιταμίνης C και φυλλικού οξέος.

Πόσα φρούτα να τρώνε κάθε μέρα;

Μερικές από τις διατροφικές συμβουλές, που προτείνουν οι ειδικοί, περιλαμβάνουν:

Τα παιδιά 2-3 ετών να τρώνε 1 φλιτζάνι φρούτα την ημέρα.
Τα παιδιά 4-8 ετών να τρώνε 1 έως 1 1/2 φλιτζάνι φρούτα την ημέρα.
Τα κορίτσια 9-13 ετών να τρώνε 1 1/2 φλιτζάνι φρούτα κάθε μέρα.
Τα κορίτσια 14-18 ετών να τρώνε 1 1/2 φλιτζάνι φρούτα κάθε μέρα.
Τα αγόρια 9-13 ετών να τρώνε 1 1/2 φλιτζάνι φρούτα κάθε μέρα.
Τα αγόρια 14-18 ετών τρώνε 2 φλιτζάνια φρούτα κάθε μέρα.

Όταν σκέφτεστε το μέγεθος της μερίδας και τις ημερήσιες συστάσεις για φρούτα, να έχετε κατά νου ότι 1 φλιτζάνι φρούτο είναι συνήθως ίσο με ένα φλιτζάνι φρούτο κομμένο σε φέτες ή ψιλοκομμένο ή:

Ένα μικρό μήλο ή μισό από ένα μεγάλο μήλο.
Μια μεγάλη μπανάνα.
Περίπου 32 σταφύλια χωρίς κουκούτσια.
Ένα μέτριο γκρέιπφρουτ.
Ένα μεγάλο πορτοκάλι.
Ένα μεγάλο ροδάκινο.
Ένα μέτριο αχλάδι.
1/2 φλιτζάνι σταφίδες.

Πώς θα τα ενθαρρύνουμε να φάνε περισσότερα

Μιας και τα φρούτα έχουν πιο γλυκιά γεύση, πιθανότατα να είναι πιο εύκολο να ενθαρρύνετε τα παιδιά να αυξήσουν τις ποσότητες που καταναλώνουν. Ωστόσο, εάν το παιδί σας δεν τρώει πολλά φρούτα, μερικές εύκολες συμβουλές για να το ενθαρρύνετε, περιλαμβάνουν:

Κάντε τα φρούτα πιο διαθέσιμα στο σπίτι, συμπεριλαμβανομένης της κατανάλωσης ολόκληρων φρούτων ή κόψτε τα φρούτα για ένα γρήγορο σνακ.
Προσφέρετε μια ποικιλία επιλογών, συμπεριλαμβανομένων φρέσκων φρούτων της εποχής, και αφήστε το παιδί σας να σας βοηθήσει να τα επιλέξει στο παντοπωλείο ή το σούπερ μάρκετ.
Προσθέστε φρούτα, όπως μπανάνες ή μούρα, ως επικάλυψη στα δημητριακά πρωινού του παιδιού σας ή το γιαούρτι του.
Αφήστε το παιδί σας να βουτήξει τις φέτες φρούτων σε ένα dressing με χαμηλά λιπαρά.
Φτιάξτε ένα smoothie φρούτων.
Να είστε το καλό παράδειγμα, τρώγοντας μια ποικιλία φρούτων κάθε μέρα.