Επειδή βασικό μέλημα κάθε γονιού είναι η υγιής ανάπτυξη των παιδιών, η ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα. Κι ενώ κάποια παιδιά είναι πιο «ιδιότροπα» με τις γεύσεις και τις υφές των τροφών από άλλα, υπάρχουν πολλές υγιεινές τροφές που μπορείτε να τους προτείνετε για να μην αναζητούν διαρκώς επεξεργασμένα τρόφιμα που όχι μόνο στερούνται των θρεπτικών συστατικών αλλά και δεν τους δίνουν την απαραίτητη ενέργεια για να αδράξουν την μέρα, όπως αναφέρει το imommy.

Οι θρεπτικές τροφές που θα λατρέψουν τα παιδιά

Μερικές από τις καλύτερες επιλογές, περιλαμβάνουν:
Μήλα

Όπως τα περισσότερα φρούτα, τα μήλα είναι ένα εξαιρετικό σνακ. Είναι ζουμερά, γλυκά και χαμηλά σε θερμίδες (περίπου 90 θερμίδες για ένα μέτριο μήλο). Είναι επίσης μια καλή πηγή βιταμίνης C και έχουν περίπου 5 γραμμάρια φυτικών ινών για ένα μη αποφλοιωμένο ολόκληρο μήλο.

Προτιμήστε να μην δώσετε στο παιδί ένα αποφλοιωμένο μήλο, σάλτσα ή χυμό μήλου ως εναλλακτική, καθώς αυτές οι επιλογές χάνουν πολλά από τα θρεπτικά του συστατικά.
Αυγά

Τα αυγά είναι καλή πηγή πρωτεΐνης και περιέχουν λίγο σίδηρο και πολλές άλλες βιταμίνες και μέταλλα. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα αυγά περιέχουν χοληστερόλη, αλλά δεν περιέχουν πολλά κορεσμένα λίπη, που είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την αύξηση του επιπέδου χοληστερίνης.

Ωστόσο, ένα αυγό κάθε δεύτερη μέρα είναι καλό για τα περισσότερα παιδιά.
Γάλα

Συχνά φαίνεται ότι τα νήπια και τα παιδιά προσχολικής ηλικίας λατρεύουν το γάλα, αλλά καθώς μεγαλώνουν, πολλά παιδιά αρχίζουν να πίνουν όλο και λιγότερο γάλα. Αυτό πιθανότατα δεν οφείλεται στο ότι αναπτύσσουν μια απέχθεια για το γάλα, αλλά γιατί πολλά άλλα ροφήματα, όπως οι επεξεργασμένοι χυμοί φρούτων, διατίθενται στο σπίτι.

Το γάλα είναι μια καλή πηγή ασβεστίου, βιταμίνης D και πρωτεΐνης για τα παιδιά και θα πρέπει να αποτελεί μέρος της διατροφής κάθε παιδιού, εκτός αν το παιδί έχει εμφανίσει αλλεργία στο γάλα.
Πλιγούρι βρώμης

Το πλιγούρι βρώμης συνιστάται για μωρά ηλικίας περίπου 6 μηνών, σύμφωνα με το αμερικανικό CDC. Είναι εύκολο για το πεπτικό σύστημα του παιδιού, αποτελώντας μια ιδανική επιλογή για την κοιλίτσα που ακόμα αναπτύσσεται. Το πλιγούρι βρώμης είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και δρα ως φυσικό καθαρτικό, το οποίο είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν το μωρό σας δυσκολεύεται να ενεργηθεί.

Το πλιγούρι βρώμης είναι μια εξαιρετική πρώτη τροφή για μωρά, γεμάτη με σίδηρο, φυτικές ίνες και βιταμίνες Β.
Τόνος

Τα ψάρια μπορούν να είναι μια υγιεινή τροφή, εάν καταφέρετε να αφήσετε πίσω σας τα έτοιμα μπαστουνάκια ψαριού. Μερικές φορές τον παραβλέπουμε αλλά ο τόνος πρόκειται για ένα θρεπτικό ψάρι που αρέσει στα περισσότερα παιδιά.

Μπορείτε να δώσετε στο παιδί έως και δύο μερίδες τόνου την εβδομάδα, σύμφωνα με τους ειδικούς. Για να κάνετε το σάντουιτς με τόνο του παιδιού σας ακόμα πιο υγιεινό, χρησιμοποιήστε μαγιονέζα με χαμηλά λιπαρά και ψωμί ολικής αλέσεως.