Tο τρένο θα έρθει υπόγεια στην Πάτρα. Όμως η υπόγεια χάραξη θα ξεκινάει όπως όλα δείχνουν από την Κανελλοπούλου και όχι από το Ρίο που ζητάει πόλη και οι κάτοικοι των βόρειων περιοχών της. 

Είναι δεδομένο όμως στον αστικό ιστό της πόλης θα φτάσει με την μορφή cut and cover, όπως αρχικά είχε σχεδιαστεί.

Αυτή είναι η είδηση που μετέφερε η γενική γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών, Μαρία Έλλη Γεράρδη κατά τη διάρκεια του συνεδρίου που έγινε στο Ρίο, από το Δίκτυο «Συμμαχία για την επιχειρηματικότητα και ανάπτυξη στη Δυτική Ελλάδα».

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρθηκαν κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης οι μελέτες για την σιδηροδρομική γραμμή βρίσκονται σε ώριμο στάδιο και προχωρούν με γοργούς ρυθμούς, καθώς το έργο έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ.

Η είδηση αυτή βάζει τέλος στην ανησυχία που υπήρχε στον δήμο της Πάτρας και στους φορείς για το έργο της υπόγειας χάραξης και του ερχομού του τρένου στον αστικό ιστό της.

Θυμίζουμε ότι το δημοτικό συμβούλιο της πόλης έχει ψηφίσει υπέρ της πλήρους υπογειοποίησης και αυτό είναι κάτι που θέλουν οι κάτοικοι της Πάτρας, μαζί με τον δήμο, ζητώντας η έναρξη της υπόγειας χάραξης να ξεκινάει από το Ρίο.

Ωστόσο, οι πληροφορίες ήθελαν την αρμόδια ευρωπαϊκή επιτροπή να βάζει στην άκρη όλα τα σχέδια για την υπόγεια χάραξη και να προωθεί την επιφανειακή. Κάτι που πλέον δεν  ισχύει.

Το μόνο αρνητικό που αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις είναι ότι το τρένο θα έρθει όπως είχε αρχικά σχεδιαστεί.  Με υπόγεια χάραξη από την Καννελλοπούλου και μετά. Οπότε αν γίνει κάτι τέτοιο μπαίνουν στην άκρη και τα σχέδια του δήμου για το γραμμικό πάρκο.