Τις τελευταίες ημέρες είχαμε σημαντικές ανακοινώσεις για δύο μεγάλα έργα που η πόλη, η περιφέρεια, ο δυτικός άξονας της χώρας, περιμένει πολλά χρόνια για την υλοποίησή τους.
1. Η Ολυμπία οδός ανέλαβε την πρωτοβουλία να ξεναγήσει, τους δημοσιογράφους στα εργοτάξια του νέου οδικού άξονα Πατρών-Πύργου.
Η συγκεκριμένη περιήγηση υπενθυμίζουμε ότι πραγματοποιήθηκε σε προεκλογικό χρόνο και ότι Ολυμπία οδός ανέλαβε το έργο που είχε απεντάξει το 2013 και ανέλαβε εκ νέου με προίκα αρκετών εκατομμύριων και με την προϋπόθεση κατασκευής και λειτουργίας διοδίων. Δηλαδή να χαρατσώνει τους πολίτες, ιδιαίτερα της Δυτικής Ελλάδος που κάνουν χρήση αλλά και τους Πατρινούς που θα τη χρησιμοποιούν κατά κόρο, που πιθανώς θέλουν να κάνουν και το μπάνιο τους στις κοντινές και γειτονικές πανέμορφες παραλίες της Δυτικής Αχαΐας.
Ακόμα και οι δημοσιογράφοι δεν έφυγαν ενθουσιασμένοι και πεπεισμένοι ότι το έργο προχωράει. Άλλωστε υπενθυμίζουμε ότι στα εγκαίνια της Πατρών-Κορίνθου το 2014 από την τότε κυβέρνηση Σαμαρά στο ύψος του Κιάτου, είχαν φέρει μπουλντόζα από εργοτάξιο της Καλαμάτας, να ανακατεύει χώματα για τις τηλεοπτικές ανάγκες, για να παραδοθεί τελικά το έργο από την επόμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το 2017.
Η ίδια εταιρεία ήταν.
2. Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε ερωτήσεις πατρινών δημοσιογράφων στη ΔΕΘ ανακοίνωσε ότι η υπογειοποίηση του τρένου δεν μπορεί να προχωρήσει, λόγω της μη χρηματοδότησης της από την Ευρωπαϊκή Ένωση . Η κυβέρνηση είχε από την αρχή δείξει τις προθέσεις της! "Είναι φαραωνικό έργο" είχε πει ο κ. Καραμανλής, "θα στοιχίσει 700 εκατομμύρια", "δεν υπάρχουν προμελέτες"...
Το ίδιο έλεγαν για τα Σεπόλια. Η υπογειοποίηση 2,5 χιλιομέτρων είχε εγκαταλειφθεί το 2014,το ίδιο και για τα 5 km από τις Τρεις Γέφυρες έως τους Αγίους Αναργύρους. Κατασκευάστηκαν όμως από την προηγούμενη κυβέρνηση εν μέσω μνημονίων.
Τα αντανακλαστικά έναντι αυτών, του Δημάρχου κ. Πελετίδη ήταν να καλέσει κάποιους συλλόγους της επιλογής του για να συζητήσει, και να στείλει επιστολές στα πολιτικά κόμματα... Δεν κάλεσε στην συνάντηση το τοπικό συμβούλιο του Δημοτικού Διαμερίσματος του Ρίου, που είναι άμεσα ενδιαφερόμενο. Ούτε καιν τις δημοτικές παρατάξεις. Μόνο "φίλιους" συλλόγους, κάνοντας σαφή διαχωρισμό για το πώς βλέπει τη διεκδίκηση ενός τόσο σπουδαίου έργου. Άλλωστε και στην τελευταία του επίσκεψη στον Υπουργό Υποδομών κ Καραμανλή, προτίμησε να μην έχει δίπλα του το πολιτικό δυναμικό της περιοχής ( βουλευτές, δημοτικές παρατάξεις, φορείς) άλλα δύο συλλόγους τις προτίμησης του, αδυνατίζοντας έτσι τη διεκδίκηση. Κύριε Πελετίδη αν δεν το έχετε αντιληφθεί ροκανίσατε τέσσερα χρόνια με κούφιες υποσχέσεις, χωρίς να έχει προχωρήσει ούτε ένα μέτρο από τα μεγάλα έργα και εσείς αρκείστε σε μία υποτονική αντιπολίτευση και επαναστατική γυμναστική! Διασπώντας το μέτωπο και προσφέροντας τις καλύτερες υπηρεσίες στην κυβέρνηση. Αρκείστε στο να προσφέρετε στους Πατρινούς μόνο "άρτον και θεάματα"..
Προτείνουμε να συνέλθει άμεσα το προσεχές δεκαήμερο η Επιτροπή Διαβούλευσης, το μικρό κοινοβούλιο της Πάτρας, να αποφασίσει το πλαίσιο διεκδίκησης. Η ιστορία της πόλης είναι ζωντανό παράδειγμα σας το παραθέτουμε: Αρχές του 1957 με συνεργασία όλων των φορέων η Επιτροπή Πόλης, ανέβηκε στην Αθήνα, διεκδίκησε τα μεγάλα έργα, να έρθει η Γ' πανεπιστημιακή βαθμίδα στην Πάτρα, να συνδεθεί ακτοπλοϊκά με την Αγκόνα και να ξεκινήσουν τα έργα της 111 που θα την συνέδεαν με την Τρίπολη (για τις δύο πρώτες διεκδικήσεις ήταν έντονο το ενδιαφέρον του παντοδύναμου τότε υπουργού Αβέρωφ για την Ήπειρο). Κήρυξαν την πόλη υπό διωγμό, έκλεισαν τα μαγαζιά, έγινε συλλαλητήριο και ΟΛΟΙ μαζί διεκδίκησαν και πέτυχαν.
Άμεσα λοιπόν σύγκληση της Επιτροπής Διαβούλευσης.