Ένα βήμα παρακάτω θέλει να πάει ο ελληνικός τουρισμός επεκτείνοντας σε αυτή τη συγκυρία τη σεζόν εκτός της περιόδου αιχμής.

Η εξίσωση είναι δύσκολη και πολυπαραγοντική, ωστόσο η πρώτη προσπάθεια γίνεται τώρα με επίκεντρο τρεις κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της χώρας, την Κρήτη, τη Ρόδο και την Κω, όπου μπορούν να διατεθούν μέσα στον Νοέμβριο συνολικά 14.000 κλίνες σε ξενοδοχεία που θα παραμείνουν ανοιχτά για τον σκοπό αυτό. Στο κάδρο, πέραν των ξενοδόχων, είναι φυσικά όλη η τουριστική αλυσίδα, από τις μεγάλες αεροπορικές και τους tour operators του εξωτερικού μέχρι τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και τα εμπορικά στους προορισμούς, εξ ου και η αγορά κάνει λόγο για την ανάγκη ενός πολύπλοκου, στρατηγικού πλάνου που απαιτεί σχεδιασμό και πρέπει να συμπεριλάβει όλες τις παραμέτρους.

Ακριβώς στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες από την αεροπορική αγορά, θα πρέπει να αναμένεται το αμέσως επόμενο διάστημα κι ένα πλέγμα «γενναίων» κινήτρων για τις αεροπορικές στα αεροδρόμια, το οποίο επεξεργάζεται, κεντρικά, το κυβερνητικό επιτελείο, παραπέμποντας ακόμη και σε επιδότηση ανά αεροπορική θέση, ώστε να αυξηθεί η συνδεσιμότητα ελληνικών προορισμών τη χειμερινή περίοδο.