Κλείνει μία εβδομάδα από την μέρα που άνοιξαν τα σχολεία και πλέον έχει σχεδόν καταρτιστεί ο αριθμός των κενών που υπάρχουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που έχει και τη μεγαλύτερη ανάγκη από πλευράς έμψυχου δυναμικού μετά το μέτρο του διευρυμένου ωραρίου στα ολοήμερα.

Σύμφωνα λοιπόν με τους εκπαιδευτικούς τα κενά που εντοπίζονται στα σχολεία της Αχαΐας αφορούν κυρίως την παράλληλη στήριξη, τα τμήματα ένταξης στην ειδική αγωγή, τα ΖΕΠ (τμήματα εκπαιδευτικής προτεραιότητας) και τα ειδικά μαθήματα.

Στην παράλληλη στήριξη τα κενά κυμαίνονται μεταξύ των 35 και των 40 εκπαιδευτικών, τη στιγμή όμως που δεκάδες παιδιά περιμένουν να περάσουν από τις αντίστοιχες επιτροπές της ΚΕΔΑΣΥ.

Αυτό σημαίνει ότι τα κενά αυτά θα μεγαλώσουν. Επίσης, στα τμήματα ένταξης ειδικής αγωγής εντοπίζονται συνολικά σε όλες τις βαθμίδες (νηπιαγωγεία και δημοτικά) πάνω από 40 κενά, ενώ στο ίδιο σχεδόν επίπεδο κυμαίνονται και τα κενά στα ΖΕΠ.

Σε ότι αφορά τα ειδικά μαθήματα υπάρχουν 10 τουλάχιστον κενά στο μάθημα της θεατρικής αγωγής, 15 στα καλλιτεχνικά, αλλά τόσα στη μουσική, 20 στην πληροφορική και επιμέρους ελλείψεις σε διάφορα από τα ειδικά μαθήματα.

Οπότε θα χρειαστούν πάνω από 80 εκπαιδευτικοί στο δεύτερο κύμα προσλήψεων έτσι ώστε να καλυφθούν τα κενά αυτά και να υπάρξουν όσο το δυνατόν λιγότερα προβλήματα κατά τη διάρκεια της νέας σχολικής χρονιάς.