Με πολλά κενά στην παράλληλη στήριξη ξεκινάει η σχολική χρονιά με βάση τις εκτιμήσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αυτές φέτος λόγω των προσλήψεων που έγιναν τα κενά στους δασκάλους και στους νηπιαγωγούς θα είναι ελάχιστα και σχεδόν μηδενικά στα σχολεία της Αχαΐας.

Όμως θα υπάρξουν ορισμένα κενά, κυρίως σε σχολεία της περιφέρειας πάνω στα ειδικά μαθήματα, όπως για παράδειγμα στην θεατρολογία και στα καλλιτεχνικά. Εκεί, ωστόσο, που τα κενά θα είναι μεγάλα και θα δημιουργηθεί από ότι φαίνεται σημαντικό πρόβλημα, θα είναι στην παράλληλη στήριξη.

Ήδη οι εκτιμήσεις για την παράλληλη στήριξη που αφορά τα παιδάκια που έχουν μαθησιακές δυσκολίες κάνουν λόγο για έναν επιπλέον δάσκαλο σε τρία με τέσσερα παιδάκια που χρήζουν ανάγκης αυτής της στήριξης.

Κάτι φυσικά που ανατρέπει τους κανόνες της εκπαίδευσης αφού η παράλληλη στήριξη επιβάλει έναν επιπλέον δάσκαλο για κάθε παιδί με μαθησιακές δυσκολίες.

Σημειώνουμε ότι ειδικά στα νήπια και στις πρώτες τάξεις του δημοτικού τα παιδιά που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το λόγο τους, με την ομιλία τους ή οποιαδήποτε άλλη μαθησιακή δυσκολία και έχουν κάνει αίτηση για να περάσουν από τις αρμόδιες επιτροπές των δύο ΚΕΔΑΣΥ που υπάρχουν στην Πάτρα είναι δεκάδες.

Μάλιστα, όπως αναφέρουν αρκετοί γονείς, παρατηρείται μία μορφή καθυστέρησης στο να περάσουν τα παιδιά από την επιτροπή η οποία και θα αποφανθεί αν χρειάζονται πράγματι παράλληλη στήριξη.

Αιτήσεις δηλαδή που έχουν γίνει από τον Μάιο και τον Ιούνιο θα περάσουν από την επιτροπή με βάση τις εκτιμήσεις από τον Νοέμβριο και μετά.