Πτώση δένδρου στην Αγυιά της Πάτρας το απόγευμα της Δευτέρας προκάλεσε φθορές σε δύο αυτοκίνητα.

Το δένδρο έπεσε στην οδό Κ. Ουράνη και οι ιδιοκτήτες των ΙΧ άκουσαν έναν θόρυβο και όταν βγήκαν να δουν τι έγινε αντίκρυσαν το κομμάτι του δέντρου πάνω στα αυτοκίνητά τους.