Ο Μιθριδάτης ΣΤ’ ήταν βασιλιάς του Πόντου από το 120 π.Χ έως το 63 π.Χ. Εξαιτίας του μεγάλου φόβου του μήπως τον δηλητηριάσουν χορηγούσε στον εαυτό του βαθμιαία αυξανόμενες μη θανατηφόρες δόσεις δηλητηρίου, ώστε να αναπτύξει ανοσία.
Με τον ίδιο τρόπο σήμερα εμείς αναπτύξαμε «ανοσία» στο θάνατο των συνανθρώπων μας, «ανοσία» στη βία, «ανοσία» στον αυταρχισμό, «ανοσία» στη φτώχεια.
Το σημερινό αντίξοο περιβάλλον πανδημίας και κλιματικής κρίσης θέτει επιτακτικά ερωτήματα για την κοινωνική πολιτική.
Η κοινή λογική λέει ότι το σύγχρονο κράτος πρέπει να προστατεύει αποτελεσματικά τους πολίτες του, να διευκολύνει τα νέα ζευγάρια να δημιουργήσουν οικογένεια, να ενισχύει την παραγωγικότητα φροντίζοντας τόσο τους επιχειρηματίες όσο και τους εργαζόμενους, να εκπαιδεύει πολίτες και όχι ψηφοφόρους.
Η κυβέρνηση είναι απούσα από την ελληνική πραγματικότητα, ενώ η «παραγωγικότητα» των δοκησίσοφων Υπουργών εξαντλείται στα τηλεπαράθυρα. Θεωρεί πολυτέλεια την κοινωνική προστασία αγνοώντας επιδεικτικά ότι είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη μιας πραγματικά δυναμικής οικονομίας.
Ο χειμώνας θα βρει τη χώρα μας σε ένα πολύ πιο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον με την οικονομία ακόμα πιο καταπονημένη.

Η κυβέρνηση:
Αντί να οδηγεί τις επιχειρήσεις (στην πλειονότητα τους μικρού μεγέθους στη χώρα μας) στο να μεγαλώσουν, τις οδηγεί στον αφανισμό.
Αντί να εφοδιάσει τους εργαζόμενους με νέες δεξιότητες, τους οδηγεί στην ανεργία.
Αντί να κάνει τις δημόσιες υπηρεσίες πιο αποτελεσματικές, τις απαξιώνει.
Ο εν δυνάμει ενεργός οικονομικά πολίτης βρίσκεται χωρίς εισόδημα και χωρίς προοπτική ευημερίας επιδοτούμενος με ψίχουλα μοιρασμένα σε «δόσεις» μέχρι τις εκλογές.
Η κοινή λογική λέει πως όταν χτίζεις ξεκινάς από τα θεμέλια. Αυτή η κυβέρνηση μόνο κατεδαφίζει.
Ο πρωθυπουργός συγκέντρωσε όλη την εξουσία στο Μαξίμου, αλλοιώνοντας το πολίτευμα σε ημιπροεδρικό όπου όποιος δεν υπακούει απομακρύνεται.
Σε αυτό το «δημοκρατικό περιβάλλον» είναι αβέβαιο αν θα μάθουμε όλη την αλήθεια για την υπόθεση απόπειρας παρακολούθησης του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.
Μετά από όλα αυτά για ποια Δημοκρατία και για ποιο κράτος δικαίου μιλάμε σήμερα;