#1 Βόλτες και περίπατοι

Μη μένετε στο σπίτι. Βγείτε έξω. Μια βόλτα στο κέντρο, στη θάλασσα ή ακόμα και στη γειτονιά σας. Νιώστε τον ήλιο στο πρόσωπο σας. Η σύνδεση με τη φύση είναι ένας από τους πιο γρήγορους και ισχυρούς τρόπους να τονωθεί η ενέργεια, να μειωθεί το στρες και  να φτιάξει η διάθεση σας.

#2 Να τρώτε καθημερινά τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση

Μερικά από τα τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση είναι το γιαούρτι, το τουρσί, το κεφίρ και τυριά, όπως το πεκορίνο. Σύμφωνα με έρευνες, τα τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση μπορούν να βοηθήσουν στην υποστήριξη ενός υγιούς εντέρου, λαμπερού δέρματος, υγιούς βάρους, μακροζωίας και λιγότερων αλλεργιών. Κατά συνέπεια, λιγότερος πόνος…περισσότερη ευτυχία.

#3 Τριαντάφυλλα

Η εισπνοή αιθέριου ελαίου από τριαντάφυλλο μπορεί να μειώσει τα επίπεδα του στρες και μπορεί να χαλαρώσει το νευρικό σύστημα του σώματος. Αχ, και είναι τόσο ωραία τα τριαντάφυλλα! Τι καλύτερο λοιπόν, από το να πάτε στο πιο κοντινό ανθοπωλείο και να αγοράσετε ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα για να διακοσμήσετε το σπίτι σας και να τονώσετε την ευτυχία σας;

#4 Νερό και πάλι νερό

Η ενυδάτωση είναι ο νούμερο ένα τρόπος να τονωθεί η διάθεση και η διαύγεια και να μειωθεί το άγχος. Και εάν δε μας πιστεύετε μπορείτε να κάνετε ένα πείραμα. Ξεκινήστε να πίνετε οχτώ λίτρα νερό κάθε μέρα και παρατηρήστε τη διάθεση σας. Γρήγορα θα διαπιστώσετε πως η ενέργεια και οι μελαγχολικές τάσεις θα μειωθούν σημαντικά. Το νερό πέρα από τη διάθεση και την ενέργεια συνδέεται και με το υπέροχο και λαμπερό δέρμα αλλά και το υγιές σώμα.

#5 Χρώμα παντού

Τα χρώματα, σύμφωνα με τους ειδικούς δημιουργούν ευχάριστη ατμόσφαιρα και τονώνουν τη διάθεση μας. Γεμίστε το σπίτι σας με πολύχρωμα λουλούδια, φωτεινά μαξιλάρια για να δημιουργήσετε έναν ήρεμο και χωρίς άγχος χώρο, όπου μπορείτε να χαλαρώνετε και να ηρεμείτε. Επιπλέον, βάλτε στα καθημερινά σας γεύματα την κατανάλωση πολύχρωμων φρούτων και λαχανικών, προσθέτοντας με αυτόν τον τρόπο ένα ευρύ φάσμα θρεπτικών συστατικών και αντιοξειδωτικών στη διατροφή σας.

#6 Τρόφιμα που τονώνουν την ενέργεια

Υπάρχουν κάποια τρόφιμα, τα λεγόμενα superfoods, τα οποία διαθέτουν πολλά πολύτιμα θρεπτικά συστατικά σε μεγάλη ποσότητα. Έτσι, ακόμη και η κατανάλωση μικρής ποσότητας μπορεί να βοηθήσει τον οργανισμό να αυξήσει την ενέργεια του και να διατηρήσει καλά τα επίπεδα της υγείας του. Μερικά από τα πιο σημαντικά superfoods είναι η σπιρουλίνα, οι σπόροι chia, κινόα, βασιλικός πολτός, αβοκάντο, κακάο αλλά και το πράσινο τσάι.

#7 Να λέτε «ευχαριστώ»

Η ευγνωμοσύνη μας κάνει να λάμπουμε. Όταν λέμε συνειδητά ευχαριστώ για ό,τι συμβαίνει στη ζωή μας, αυξάνουμε τη διάθεση και την ευτυχία μας. Ένα πείραμα που θα μπορούσατε να κάνετε, είναι το εξής: όταν νιώσετε άγχος, σταματήστε στα πρώτα λεπτά που θα αρχίσετε να νιώθετε το στρες και αναφέρετε 10 πράγματα για τα οποία είστε ευγνώμονες. Αυτό θα αλλάξει την ενέργεια και τη διάθεση σας αμέσως.