Το είδαμε και αυτό…

Σε ιχθυοπωλείο της Πάτρας ο πελάτης όχι μόνο μπορεί να αγοράσει τα ψάρια της αρεσκείας του, αλλά με βάση τα όσα αναγράφονται σε πινακίδα έχει την δυνατότητα να ζητήσει από τον ιχθυοπώλη να του τα καθαρίσει και να του τα τηγανίσει.

Πρόκειται για μία νέα μόδα που έχουν αναγκαστεί να κάνουν οι επαγγελματίες του κλάδου για να προσελκύσουν τους πελάτες; Ίσως.

Πάντως, η ζήτηση των έτοιμων, καθαρισμένων  τηγανισμένων ψαριών στο συγκεκριμένο ιχθυοπωλείο έχει μεγάλη πέραση και σύμφωνα με τις πελάτισσες – νοικοκυρές τις βολεύει αφού το μαγείρεμα του ψαριού θέλει κόπο και χρόνο.

Με αυτόν τον τρόπο άλλωστε γλιτώνουν τα έξοδα της λαδιού και της ενέργειας, ενώ αυτό που θα πρέπει να επισημανθεί ότι δεν υπάρχει παραπάνω χρέωση ούτε για το καθάρισμα, ούτε για το τηγάνισμα.

Είναι ένας τρόπος για να ενισχύσει την πελατεία του το ιχθυοπωλείο, ένας κλάδος που ειδικότερα τους μήνες που προηγήθηκαν μετά το ξέσπασμα της ακρίβειας έχει υποστεί κάθετη πτώση στην εμπορική του κίνηση αφού λίγα είναι τα νοικοκυριά που αντέχουν ακόμα να έχουν έστω και μια φορά την εβδομάδα το ψάρι στο οικογενειακό τους τραπέζι.

Κάτι που τα παλιότερα χρόνια ήταν αυτονόητο αφού το ψάρι θεωρείται το πιο υγιεινό κρέας και απαραίτητο για την διατροφή των παιδιών.

Επιπλέον ένας ακόμα εχθρός του κλάδου είναι τα σούπερ μάρκετ με τα κατεψυγμένα ψάρια, με πολλές οικογένειες να τα επιλέγουν λόγω τιμής, γνωρίζοντας βέβαια ότι έχει διαφορά το φρέσκο ψάρι από αυτό που είναι στην κατάψυξη.