Μπορεί τα Καλάβρυτα να έχουν δείξει τα τελευταία χρόνια μία ανερχόμενη τουριστική δυναμική ακόμα και τους καλοκαιρινούς μήνες.

Όμως από την άλλη η περιοχή δεν έχει την ανάλογη βοήθεια από τους φορείς και την πολιτεία στο να μπορέσει να τη βελτιώσει ακόμα περισσότερο αυτή την δυναμική της και να εξαντλήσει τα όποια περιθώρια υπάρχουν. Το παράδειγμα του Οδοντωτού είναι το πλέον χαρακτηριστικό.

Το ιστορικό τρενάκι αποτελεί την πιο τουριστική ατραξιόν των Καλαβρύτων τους καλοκαιρινούς μήνες φέρνοντας στα δύο δρομολόγια που έχει καθημερινά δεκάδες τουρίστες, κυρίως ξένους. 

Το πρόβλημα όμως είναι ακριβώς αυτό. Έχουμε φτάσει στα μισά του καλοκαιριού και τα δρομολόγια του Οδοντωτού δεν έχουν αυξηθεί ούτε τις καθημερινές, ούτε τα Σαββατοκύριακα.

Παρόλο που η μέρα παραμένει μεγάλη και θα μπορούσε να υπήρχαν τρία δρομολόγια από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε καθημερινή βάση και ακόμα περισσότερα τα Σαββατοκύριακα. Δεν υπάρχουν όμως. Τα Σαββατοκύριακα μάλιστα η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη αφού τα δύο δρομολόγια γίνονται σε τέτοιες ώρες που δεν διευκολύνουν.

‘Όμως το θέμα δεν είναι μόνο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή ο Οδοντωτός. Αν κάποιος αναζητήσει να πάει με το λεωφορείο εν μέσω καλοκαιριού στα Καλάβρυτα το Σαββατοκύριακο θα διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει τέτοιο δρομολόγιο από το Υπεραστικό ΚΤΕΛ.

Δεν υπάρχει γραμμή Πάτρα – Καλάβρυτα και Καλάβρυτα – Πάτρα όλα τα Σαββατοκύριακα του καλοκαιριού. Παρόλα αυτά η πληρότητα στα καταλύματα της πόλης φτάνει αυτή την εποχή το 30%, ενώ οι εκτιμήσεις λένε ότι τον Αύγουστο που θα υπάρξει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, κυρίως στα χωριά των Καλαβρύτων που θα γεμίσουν από ετεροδημότες, μπορεί να ξεπεράσει και το 60%.

Ποσοστά που για μία περιοχή μάλλον αποκλεισμένη τους μήνες του καλοκαιριού από τον υπόλοιπο κόσμο, δεν είναι διόλου μικρά…