Κανένα νεότερο από το μέτωπο στο θέμα της Μαρίνας της Πάτρας και του διαγωνισμού που είναι να γίνει για να προχωρήσει το έργο για την μετατροπή της σε τουριστικό λιμένα, κάτι που θα ανοίξει τον δρόμο για την ουσιαστική αναβάθμιση της.

Είναι το έργο πάνω στο οποίο η Πάτρα στηρίζει πολλά για να κάνει τα απαραίτητα βήματα για την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και να αξιοποιήσει επιτέλους τον πλούτο της θάλασσας της.

Ο Δήμος έχει παραδώσει την περιβαλλοντική μελέτη που χρειάζεται για να προχωρήσουν οι διαδικασίες και έχει κάνει τις σχετικές βυθομετρήσεις, περιμένοντας πλέον το πράσινο φως από τα αρμόδια υπουργεία, αυτά της Ανάπτυξης, του Τουρισμού και της Ναυτιλίας.

Μέχρι ώρας όμως δεν έχει υπάρξει καμία εξέλιξη για το ζήτημα και η μελέτη βρίσκεται ακόμα στα συρτάρια των στελεχών της κυβέρνησης.

Πάντως, ακόμα και να εγκριθεί στη συνέχεια θα πρέπει να βρεθεί το πρόγραμμα εκείνο που θα χρηματοδοτήσει το έργο, κάτι που με βάση το πως έχουν διαμορφωθεί τα πράγματα στο ζήτημα των ευρωπαϊκών κονδυλίων μόνο αυτονόητο δεν είναι.

Όμως και το πρόγραμμα αυτό να βρεθεί, όσοι γνωρίζουν καλά το θέμα της αναβάθμισης των Μαρίνων και των τουριστικών λιμένων, λένε ότι για να προχωρήσει το έργο είναι σίγουρο ότι θα χρειαστεί η εμπλοκή ιδιωτών, δηλαδή η διαμόρφωση μιας κοινοπραξίας μεταξύ ιδιωτικού κεφαλαίου και δημοσίου.

Κάτι που στον δήμο και στη Μαιζώνος προφανώς δεν θέλουν ούτε καν να ακούνε. Οπότε δύσκολα θα δούμε να αλλάζει κάτι ριζικά (προσοχή μιλάμε για αναβάθμιση και όχι για επιδιορθώσεις των υπαρχόντων υποδομών) στο πιο σημαντικό χώρο της παραλιακής ζώνης της Πάτρας. Γιατί αυτό είναι η Μαρίνα.