Το ξύλο που έπεσε ανάμεσα στον Snik και στον Light και τους μπράβους τους και το οποίο δυστυχώς παρακολούθησε όλη η Ελλάδα, δεν θα μπορούσε να μείνει ασχολίαστο από τους Πατρινούς χρήστες του facebook και κυρίως από γνωστούς djs που ασχολούνται με τη μουσική.

Κυρίαρχος προβληματισμός με φόντο το ξύλο ανάμεσα σε αυτούς τους δύο τράπερς που θεωρούνται από τους πιο δημοφιλείς και αγαπητούς στην νεολαία, η όλη αυτή κουλτούρα που αποπνέει αυτό το είδη της μουσικής που κατά πολλούς προωθεί την αγάπη για το χρήμα, την πλούσια ζωή, τα ναρκωτικά.

Κι όμως αυτή η μουσική αρέσει στην νεολαία και το γεγονός αυτό αποτυπώνει με τον καλύτερο ίσως τρόπο το πόσο υποβαθμισμένη είναι μουσικά και πολιτιστικά η εποχή μας, με τους νέους να βρίσκονται μπλεγμένοι στα δίκτυα αυτών που τους πετάει η λεγόμενη μουσική βιομηχανία.

Αρκετοί από τους Πατρινούς djs που βρίσκονται πλέον στην ηλικία μεταξύ των 30 και των 40 έχουν αγαπήσει τη μουσική μέσα από τα ακούσματα που είχαν στην εποχή τους, όταν κυριαρχούσαν οι «Τρύπες», τα «Μωρά στη Φωτιά», τα «Ξύλινα Σπαθιά», οι "Active Member", τα «Ημισκούμπρια» και δεκάδες άλλοι καλλιτέχνες από διαφορετικά είδη μουσικής.

Πλέον είναι αναγκασμένοι από τη στιγμή που η trap έχει τόση πέραση στους νέους και στους πιτσιρικάδες να παίζουν και αυτοί αφού τους τη ζητούν. Χαρακτηριστική είναι η ανάρτηση εξομολόγηση του dj και καρναβαλιστή Τάκη Αγγελόπουλου:

«Δεν μπορώ να φανταστώ πως μερικοί άνθρωποι άνω των 15 ακούνε αυτά τα μουσικά σκουπίδια. Και πώς γονείς με τις ευλογίες τούς ζητάνε να παίζουμε και από αυτά στα Party των παιδιών τούς.

Προσωπικά έχω διώξει 2 παιδικά Party (ειδικά στο ένα Party θα έστηνα μεγάλο πακέτο σε φώτα και ήχο με ένα σεβαστό ποσό για τις μέρες μας), γιατί οι γονείς θέλανε να παίξω τέτοια "τραγούδια" στα παιδιά τούς, αν είναι δυνατόν, παιδία ηλικίας πρώτων τάξεων δημοτικού!

Και το χειρότερο όλων όταν τους λες το αυτονόητο, ότι δεν είναι μουσική αυτό το πράμα και ότι δημιουργούν πρόβλημα στον ψυχισμό και στο τρόπο σκέψεις των παιδιών τους, σε κοιτάνε με μισό μάτι…».


Aξίζει να αναφέρουμε ότι η Νατάσα Μποφίλιου που εμφανίστηκε στην Πάτρα στο Royal την ίδια μέρα που έγινε το σκηνικό στα "Mad Awards" μεταξύ των δύο τράπερς, είχε απαντήσει σχεδόν προφητικά σε συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στην «Πελοπόννησο» και στον Παναγιώτη Ρηγόπουλο ότι η τραπ μουσική είναι επικίνδυνη. Πόσο επιβεβαιώνεται μέσα από το επεισόδιο αυτό άραγε;

Μήπως όσοι κινούν τα ηνία της μουσικής βιομηχανίας, να το σκεφτούν καλύτερα, αφήνοντας στην άκρη το κέρδος και βλέποντας λίγο πιο μακροπρόθεσμα το όλο θέμα; Γιατί ο πάτος της τραπ είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα φέρει το trash σε όλη την εγχώρια μουσική σκηνή…