Θυμίζοντας κάτι από.... φοιτητικές εκλογές, ξεκίνησε σήμερα η τριήμερη διαδικασία για την ανάδειξη των εκπροσώπων του εμπορικού κόσμου της Πάτρας. Από νωρίς το πρωί, η είσοδος του εμπορικού συλλόγου, θύμιζε κάτι από... Παράρτημα, καθώς οι συνδυασμοί είχαν στήσει πάγκους με ψηφοδέλτια και υλικό για τους υποψηφίους και τις θέσεις τους. 

Ωστόσο, η πρώτη μέρα των εκλογών χαρακτηρίστηκε από ένταση καθώς υπήρχαν καταγγελίες για έλεγχο των ψηφοφόρων από άνδρα σεκιούριτι που βρισκόταν στην είσοδο του κτηρίου. 

Οι κάλπες θα κλείσουν την Πέμπτη στις 8 το βράδυ.