Θέμα έχει δημιουργηθεί με τον Διεθνές Συμπόσιο Γλυπτικής, τα χρήματα που κόστισε, αλλά και τις απολαβές που πήραν οι καλλιτέχνες μέσα στις οποίες συμπεριλαμβάνονταν και τα έξοδα διαμονής.

Και εδώ γεννάται ένα ακόμα ζήτημα. Τα χρήματα που πήραν οι γλύπτες που συμμετείχαν στο Διεθνές Συμπόσιο Γλυπτικής ήταν κοντά στα 40.000 ευρώ.

Μέσα σε αυτά συμπεριλαμβάνονταν τα αεροπορικά εισιτήρια, οι αμοιβές των καλλιτεχνών, οι ασφαλιστικές εισφορές και τα έξοδα διαμονής τους.

Όμως, σύμφωνα με πληροφορίες η διαμονή τους δεν ήταν σε κάποιο ξενοδοχείο της Πάτρας, αλλά στη Στέγη Αστέγων του Κοινωνικού Οργανισμού, στο κτίριο της Γούναρη και Μπουκαούρη που το μεγαλύτερο διάστημα του χρόνου δεν έχει ούτε έναν φιλοξενούμενο στα κρεβάτια του.

Το γεγονός αυτό αξιοποίησε προφανώς ο Δήμος και ο Πολιτιστικός Οργανισμός και για λόγους οικονομίας φιλοξένησε τους καλλιτέχνες στη Στέγη Αστέγων, σε μία κίνηση που κάθε άλλο παρά ταυτίζεται με το κύρος που προφανώς ήθελε να δώσει μία τέτοια διεθνή καλλιτεχνική συνάντηση, όπως ο ίδιος την ονομάζει.

Πέρα όμως από την φιλοξενία των καλλιτεχνών στη Στέγη των Αστέγων οι περισσότερες αντιδράσεις που έχουν προκύψει σχετίζονται με το συνολικό προϋπολογισμό της εκδήλωσης και της ανάγκης της για να γίνει στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Πάτρας. Το ύψος του προϋπολογισμού της εκδήλωσης ξεπερνάει τα 110.000 ευρώ.

Το κατά πόσο ένα συμπόσιο γλυπτικής ανταποκρίνονται στο κύρος και στο βεληνεκές ενός Διεθνούς Φεστιβάλ που όλα αυτά τα χρόνια είχε αποκτήσει μία φήμη κυρίως για τις θεατρικές και μουσικές παραγωγές που φιλοξενούσε, είναι ένα ερώτημα που δεν έχει απαντηθεί από τους αρμοδίους. Τι εξυπηρετούσε μια τέτοια εκδήλωση: Το φεστιβάλ, την πόλη ή την προσέλκυση επισκεπτών; 


Το Εικαστικό Επιμελητήριο Καλλιτεχνών

Και όσο δεν υπάρχουν απαντήσεις σε αυτό το ερώτημα τόσο δίνεται έδαφος σε όσα λέγονται.

Ότι δηλαδή το φεστιβάλ έγινε για να ικανοποιηθεί κυρίως το Εικαστικό Επιμελητήριο Τεχνών ένας πολιτιστικός φορέας που δεν έχει καμία σχέση με την Πάτρα, όμως είναι γνωστό ότι έχει άμεση σχέση με το κόμμα από το οποίο προέρχεται ιδεολογικά η δημοτική αρχή (KKE)

Μάλιστα, οι ίδιες αναφορές γίνονται για τα αίτια που κρύβονταν πίσω από την ιδέα για τη διεξαγωγή ενός πανελλήνιου διαγωνισμού για τις μακέτες των καρναβαλικών αρμάτων που προκάλεσε και αυτό πολλές αντιδράσεις από τις υπόλοιπες δημοτικές παρατάξεις, από το καρναβαλικό συνεργείο, αλλά και από καρναβαλιστές.