Μην περιμένουμε αυτό το καλοκαίρι διερχόμενα σκάφη να αγκυροβολήσουν έστω και για λίγο στην Μαρίνα της Πάτρας.

Αυτό είναι ξεκάθαρο από τους αρμοδίους, καθώς με την κατάσταση που υπάρχει στην Μαρίνα μετά από το πλήγμα κακοκαιρίας του περασμένου Νοεμβρίου, δεν υφίστανται θέσεις για νέα – διερχόμενα σκάφη που έρχονται από το Ιόνιο ή από άλλα μέρη.

Γίνεται μια διαχείριση των θέσεων που αφορά όμως μόνο τα σκάφη που έχουν μόνιμες θέσεις στην Μαρίνα της Πάτρας, σύμφωνα με τα όσα τονίζει ο υπεύθυνος των υπηρεσιών του λιμένος του δήμου, Γιώργος Αγγελόπουλος.

Η διαχείριση αυτή γίνεται με αρκετές δυσκολίες και μεγάλο κόπο, ενώ έχει προκύψει από ορισμένες θέσεις σκαφών που ναυλώνονται τους καλοκαιρινούς μήνες και φεύγουν από την Μαρίνα για να επιστρέψουν τον Οκτώβριο.

Διαφορετικά δεν θα μπορούσε να γίνει ούτε αυτή. Η Μαρίνα είχε πάντοτε προβλήματα και ήταν απαρχαιωμένη. Το κύμα κακοκαιρίας του περασμένου Νοεμβρίου έκανε τα πράγματα ακόμα χειρότερα αφού κατέστρεψε τις τρεις πλωτές εξέδρες και τις χερσαίες υποδομές που υπήρχαν.

Πλέον στον δήμο περιμένουν το «πράσινο» φως για το κονδύλι των 2 εκατομμυρίων ευρώ του έργου που θα προχωρήσει στην αποκατάσταση των ζημιών, μια διαδικασία όμως χρονοβόρα. Έτσι στην καλύτερη περίπτωση οι παρεμβάσεις στην Μαρίνα θα ξεκινήσουν από τον Σεπτέμβριο και μετά, κάτι που σημαίνει ότι η καλοκαιρινή σεζόν χάνεται για ακόμα μία φορά για την Πάτρα.

Οπότε το μοναδικό μέρος για τα διερχόμενα σκάφη που έρχονται από το Ιόνιο για να αράξουν στην Πάτρα είναι η mega yacht του ΟΛΠΑ που και εκεί όμως υπάρχουν πολλές ελλείψεις σε υποδομές και ο χώρος δεν έχει καμία σχέση με τις αντίστοιχες Μαρίνες και τους λιμένες της επικράτειας.

Κι αυτό σε ένα καλοκαίρι όπου το yachting θα μπορούσε και στην περιοχή μας να πάει αρκετά καλά, αφού από τον Ιούνιο ανοίγει και η διώρυγα του Ισθμού που την περσινή χρονιά ήταν κλειστή.

Κρίμα.