Ενημερωτικό σποτ για την αντιπυρική περίοδο δημιούργησαν το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και το Πυροσβεστικό Σώμα.

Με κεντρικό σύνθημα «Η φωτιά έχει δύναμη - Μην την υποτιμάς», το υπουργείο και η Πυροσβεστική παρουσιάζουν το νέο τους ενημερωτικό spot με οδηγίες πρόληψης και προστασίας για την θωράκιση των σπιτιών των πολιτών απέναντι στις πυρκαγιές, ιδίως κατά τους κρίσιμους μήνες Μάιο και Ιούνιο, στην αρχή δηλαδή της αντιπυρικής περιόδου.

Στο ενημερωτικό spot πρωταγωνιστούν δύο αξιωματικοί του Πυροσβεστικού Σώματος που μοιράζονται μερικά απλά, αλλά βασικά βήματα για την πρόληψη και την προστασία.

Συγκεκριμένα:

Καθαρίζουμε ξερά χόρτα, φύλλα, πευκοβελόνες, κλαδιά και απομακρύνουμε εύφλεκτα υλικά σε απόσταση τουλάχιστον 10 μέτρων γύρω από το σπίτι μας, δημιουργώντας μια αντιπυρική ζώνη.
Κλαδεύουμε τα δέντρα, ώστε τα κλαδιά τους να απέχουν 3 μέτρα από το έδαφος και μεταξύ τους και τουλάχιστον 5 μέτρα από το σπίτι, ενώ σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ακουμπούν πάνω του.
Καθαρίζουμε την κεραμοσκεπή από ξερά φύλλα και πευκοβελόνες και σιγουρευόμαστε ότι οι υδρορροές μας είναι μεταλλικές και καθαρές από φύλλα.
Βεβαιωνόμαστε πως οι πυροσβεστήρες μας είναι σωστά συντηρημένοι.
Φροντίζουμε να έχουμε λάστιχο ποτίσματος με μήκος ανάλογο της περιοχής που θέλουμε να προστατεύσουμε και
Το πιο σημαντικό βήμα: Δεν ανάβουμε φωτιά κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, από 1η Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου.

«Γιατί η φωτιά έχει δύναμη και δεν πρέπει να την υποτιμούμε. Με πρόληψη, έγκαιρη προετοιμασία και ενημέρωση, προστατεύουμε τις ζωές μας, τους συνανθρώπους μας, τις περιουσίες και τα δάση μας», επισημαίνεται στο σποτ.

Το σποτ που παρουσιάζεται σήμερα -και είναι πλήρως προσβάσιμο από πολίτες με προβλήματα ακοής ή όρασης- εντάσσεται στην ευρύτερη επικοινωνιακή εκστρατεία που αναπτύσσει το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας για τη φετινή αντιπυρική περίοδο. Σύμφωνα με το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, «η εκστρατεία έχει ολιστικό και δυναμικό χαρακτήρα και περιλαμβάνει μια σειρά ακόμη από βίντεο και επικοινωνιακές ενέργειες που θα ακολουθήσουν».