Aπό τις 10 Μαΐου η Πάτρα και η ευρύτερη περιοχή, θα έχει μόνο μία Δ.Ο.Υ καθώς υλοποιείται το σχέδιο συγχώνευσης, με απόφαση του διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργου Πιτσιλή.

Aπό τη συγχώνευση των δύο εφοριών (Α’ Πατρών και Γ’ Πατρών) προκύπτει μια νέα εφορία Α’ τάξεως που μετονομάζεται σε ΔΟΥ Πατρών και στην οποία μεταφέρεται όλη η ύλη και οι αρμοδιότητες της πρώτης, καθώς και το Γραφείο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΓΕΦ) Δυτικής Αχαΐας (Κάτω Αχαΐα), που θα συνεχίσει να λειτουργεί στο κτίριο του δημαρχείου.

Όσον αφορά στις αρμοδιότητες παρακολούθησης και διεκπεραίωσης όλων των εκκρεμών υποθέσεων της Γ’ ΔΟΥ, αυτές περιέρχονται στην Α’ Πατρών η οποία υπεισέρχεται αυτοδικαίως και χωρίς καμία άλλη διατύπωση στα δικαιώματα, στις απαιτήσεις, στις υποχρεώσεις και στις εκκρεμείς υποθέσεις αυτής.

Από την απόφαση της συγχώνευσης, έμεινε εκτός η ΔΟΥ Αιγίου, καθώς οι αντιδράσεις των τοπικών φορέων για τα προβλήματα που θα προέκυπταν για επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα, φαίνεται πως εισακούσθηκαν.

Η νέα υπηρεσία θα διαθέτει μια Υποδιεύθυνση, τρία Τμήματα Ελέγχου, ένα Τμήμα Δικαστικό και Νομικής Υποστήριξης, στο οποίο θα ανήκει και το Γραφείο Ληξιπρόθεσμων Οφειλών, ένα Τμήμα Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους, ένα Τμήμα Εσόδων, ένα Τμήμα Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης και Γραφείο Διαχείρισης.

Στην ενιαία ΔΟΥ Πατρών θα υπηρετούν 150 υπάλληλοι και συγκεκριμένα, 71 εφοριακοί ΠΕ, 20 εφοριακοί ΤΕ και 49 ΔΕ. Επίσης, 1 υπάλληλος ΤΕ πληροφορικής, 3 ΔΕ προσωπικού Η/Υ, 5 επιμελητές και 1 καθαριότητας.

Ολα τα γραφεία θα λειτουργούν στον 1ο όροφο της σημερινής Α΄ ΔΟΥ Πατρών και το αρχείο μεταφέρθηκε ήδη σε νέο διαμορφωμένο χώρο στον ημιόροφο του κτιρίου.