Η αύξηση του μεταφορικού κόστους, του πετρελαίου κίνησης και της βενζίνης οδήγησε αρκετό κόσμο που έφυγε από την πόλη για να πάει στο χωριό του για Πάσχα, να κλείσει εισιτήριο στα δρομολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας.

Ένα ποσοστό των εκδρομέων που κάτω από άλλες συνθήκες θα πήγαινε στον προορισμό του, με το δικό του όχημα, προτίμησε να πάει με το Υπεραστικό ΚΤΕΛ το οποίο άλλωστε δεν έχει προχωρήσει σε αυξήσεις των εισιτηρίων του, τουλάχιστον μέχρι ώρας.

Το ποσοστό αυτό βέβαια δεν είχε να κάνει τόσο με οικογένειες, αλλά κυρίως με νεαρούς ή παρέες νεαρών ή ακόμα ηλικιωμένους και γενικότερα άτομα που ταξίδευαν μόνα τους, χωρίς τα δικά τους πρόσωπα.

Ελάχιστες ήταν οι οικογένειες που ταξίδεψαν με το λεωφορείο για τις μέρες του Πάσχα. Παρόλα αυτά η αύξηση της επιβατικής κίνησης σε όλα σχεδόν τα δρομολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ ήταν δεδομένη, με τον κόσμο να ταξιδεύει προς Αιγιάλεια, προς Ηλεία, προς Νότια Πελοπόννησο, αλλά και προς Στερεά Ελλάδα.

Σύμφωνα όμως με τις εκτιμήσεις των στελεχών του Υπεραστικού ΚΤΕΛ το ενδιαφέρον του κόσμου και η αύξηση της επιβατικής κίνησης τις μέρες του Πάσχα, αποτέλεσε την εξαίρεση στον κανόνα.

Από το διάστημα του Πατρινού Καρναβαλιού έως τις μέρες του Πάσχα κυρίαρχο στοιχείο της επιβατικής κίνησης των λεωφορείων της εταιρείας ήταν περισσότερο η μείωση, παρά η αύξηση.

Μένουμε σπίτι και όχι λόγω πανδημίας

Το γεγονός αυτό δημιουργεί εύλογες απορίες αφού το φυσιολογικό ήταν να υπάρξει μια παραπάνω κίνηση λόγω της ενεργειακής κρίσης και του μεταφορικού κόστους, με το Υπεραστικό ΚΤΕΛ να αποτελεί μια φθηνή και βολική εναλλακτική λύση από το να πάρει κανείς το αμάξι του.

Όμως φαίνεται ότι η αύξηση του μεταφορικού κόστους και η είσοδος της ενεργειακής κρίσης, έχει μειώσει σε ένα γενικότερο βαθμό τις μετακινήσεις του κόσμου, διαμορφώνοντας πλέον μία άλλη νοοτροπία.

Το "Μένουμε Σπίτι" που ήταν το σύνθημα κατά τη διάρκεια της καραντίνας, κυριαρχεί και στην εποχή που ακολουθεί την πανδημία, αυτή της ακρίβειας και της ενεργειακής κρίσης. 

Κάτι που φαίνεται όχι μόνο μέσα από το Υπεραστικό ΚΤΕΛ, αλλά και την επιβατική κίνηση των λεωφορείων του Αστικού ΚΤΕΛ που μετά την πανδημία δεν έχει ανεβάσει τα ποσοστά της στην προ – κορωνοϊού εποχή.

Οπότε τα μέσα μαζικής μεταφοράς μετά την πανδημία που στοίχισε σε μεγάλο ποσοστό στην μείωση της επιβατικής τους κίνησης, έχουν να αντιμετωπίσουν και το όλο κλίμα που φέρνει η ακρίβεια και η ενεργειακή κρίση τα οποία οδηγούν στον ίδιο παρανομαστή.