Η αύξηση των δρομολογίων του Προαστιακού για τις νότιες συνοικίες και τα δυτικά προάστια της Πάτρας θα φέρει μία επιπλέον αύξηση της επιβατικής κίνησης, αφού το ενδιαφέρον του κόσμου είναι δεδομένο.

Αυτό υποστηρίζουν οι αρμόδιοι και οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από την επέκταση της γραμμής του Προαστιακού οι οποίοι βλέπουν μία δυναμική που μπορεί να αξιοποιηθεί εφόσον γίνουν οι ανάλογες κινήσεις από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Μέχρι ώρας ο αριθμός των εισιτηρίων που κόβονται είναι κοντά στα 600 με 700 την ημέρα, ένα νούμερο που εν μέρη είναι ικανοποιητικό, το οποίο όμως θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερο αν υπήρχαν περισσότερα δρομολόγια.

Πώς είναι μέχρι ώρας τα δρομολόγια από Πάτρα προς Καμίνια και προς Κάτω Αχαΐα; Τα δρομολόγια προς Καμίνια ξεκινούν από νωρίς το πρωί και συνεχίζονται ανά μια ώρα μέχρι τις 5.30 το απόγευμα.

Τα δρομολόγια προς Κάτω Αχαΐα είναι ανά δύο ώρες και σταματούν πριν από τις 5 το απόγευμα. Το γεγονός αυτό, η παύση των δρομολογίων στις νότιες και στις δυτικές συνοικίες έξω από την Πάτρα, τις απογευματινές και βραδινές ώρες, ισχύει από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας της γραμμής.

Παρόλο που οι κάτοικοι των περιοχών αυτών που κινούνται με το τρένο, αφήνοντας στην άκρη το όχημα τους (και για λόγους μεταφορικού κόστους πλέον) έχουν ζητήσει από τους αρμοδίους την αύξηση των δρομολογίων, τουλάχιστον έως τις 8 το βράδυ.

Με τα ισχύοντα δεδομένα ένας επιβάτης που πάει από την Κάτω Αχαΐα προς την Πάτρα με το τρένο και θέλει να επιστρέψει στην βάση του το βράδυ, είναι αναγκασμένος να βρει ένα μεταφορικό μέσο για να κινηθεί από την στιγμή που ο Προαστιακός δεν έχει δρομολόγια.


Πού οφείλεται

Το πρόβλημα γίνεται ακόμα πιο έντονο την καλοκαιρινή περίοδο όπου η μέρα μεγαλώνει και ένας επιβάτης που έχει πάρει το τρένο για να πάει σε μία κοντινή παραλία στα δυτικά της Πάτρας είναι αναγκασμένος να επιστρέψει νωρίς το απόγευμα στην βάση του.

Όλα αυτά κόβουν επιβάτες και κίνηση από μία γραμμή που προσπαθεί να καθιερωθεί στην συνείδηση του επιβατικού κοινού. Το ζήτημα της αύξησης των δρομολογίων σχετίζεται, σύμφωνα με όσους γνωρίζουν καλά το θέμα, με την έλλειψη έμψυχου δυναμικού.

Δεν υπάρχουν μηχανοδηγοί και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να προχωρήσει σε προσλήψεις. Πότε θα γίνει αυτό; Είναι ένα ερώτημα. Πιθανότατα στο τέλος του έτους. Οπότε ακόμα και την καλοκαιρινή περίοδο δύσκολα θα αλλάξει κάτι στα δρομολόγια της γραμμής.