Αποφασισμένη είναι η δημοτική αρχή να τραβήξει το σχοινί για το θέμα της υπογειοποίησης του τρένου σε όλο το τμήμα της παραλιακής ζώνης της Πάτρας, από το Ρίο έως το νέο λιμάνι.

Μέχρι ώρας το υπουργείο Υποδομών έχει δώσει το πράσινο φως για την υπογειοποίηση με μορφή cut and cover του τμήματος που ξεκινά από το ύψος της Κανελλοπούλου και φτάνει έως το νέο λιμάνι.

Ωστόσο, έχει επιμελώς αποφύγει να ξεκαθαρίσει τι θα κάνει με το τμήμα του Ρίου – Κανελλοπούλου, τουλάχιστον σε επίσημο επίπεδο. Το μόνο που έχει διαρρεύσει από κύκλους προσκείμενους της κυβέρνησης είναι ότι η υπογειοποίηση του τρένου από το Ρίο έως την Πάτρα και το γραμμικό πάρκο που ζητάει η δημοτική αρχή πάνω στην γραμμή αυτή, είναι πράγματα που δεν μπορούν να γίνουν.

Όμως η επιστολή του δημάρχου της Πάτρας Κώστα Πελετίδη στον υπουργό Κώστα Καραμανλή δείχνει ότι ο δήμος όχι μόνο θα επιμείνει στην θέση του, αλλά θα διεκδικήσει την υλοποίηση του έργου, έτσι όπως το θέλει η πόλη, με βάση την απόφαση που έχει παρθεί και στο δημοτικό συμβούλιο που ήταν και ομόφωνη.

Ο δήμαρχος της Πάτρας μιλώντας για το ζήτημα στο ραδιόφωνο του Max Fm και στην εκπομπή του Γιάννη Γεωργόπουλου, «Πράσινο, κόκκινο σε γαλάζιο φόντο» τόνισε ότι αν δεν παρθούν οι κατάλληλες απαντήσεις από το υπουργείο προς τον δήμο τότε θα υπάρξουν κινητοποιήσεις από την πόλη που θα έχουν μια δυναμική μορφή.

Στην επιστολή του ο κ. Πελετίδης ζητάει μία συνάντηση με τον υπουργό για να οριστικοποιηθεί το όλο θέμα. Στο πλευρό του δήμου και του δημάρχου βρίσκονται οι σύλλογοι και οι κάτοικοι της βόρειας Πάτρας που όπως λένε δεν θα επιτρέψουν να περάσει το τρένο από τις γειτονιές τους με επιφανειακή χάραξη, κόβοντας τους το θαλάσσιο μέτωπο και υποβαθμίζοντας τις γειτονιές τους.