Στο 90% έφτασε τελικά η πληρότητα στα ξενοδοχεία της Πάτρας, χωρίς εντέλει να αγγίξει το 100%, πράγμα που από την αρχή ήταν δύσκολο με βάση τις γενικότερες συνθήκες που επικρατούσαν πριν από το τριήμερο της κορύφωσης του Πατρινού Καρναβαλιού.
Σύμφωνα με πληροφορίες από τους επαγγελματίες ξενοδόχων η πληρότητα στα ξενοδοχεία της Πάτρας από το βράδυ της Παρασκευής έως και το βράδυ της τελευταίας Κυριακής ξεκινούσε από 60% με 70% και έφτανε στο 90%.
Μόνο όμως για τα ξενοδοχεία εντός της αστικής ζώνης. Τα ξενοδοχειακά συγκροτήματα της Αιγιαλείας, της Δυτικής Αχαΐας και γενικότερα έξω από την Πάτρα, είτε δεν άνοιξαν καθόλου, είτε είχαν ελάχιστη κίνηση.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον από πλευράς πληρότητας το είχε η διανυκτέρευση του Σαββάτου προς την Κυριακή. Η πλειοψηφία του κόσμου που έκλεισε δωμάτιο για να είναι στην Πάτρα τις μέρες του καρναβαλιού ήταν μεταξύ της ηλικίας των 35 με 55, είτε ζευγάρια, είτε οικογένειες.
Προέρχονταν μάλιστα όχι μόνο από την Αθήνα, αλλά από διάφορα μέρη και της Βορείου Ελλάδος και οι περισσότεροι είχαν ζήσει και πάλι την εμπειρία του Πατρινού Καρναβαλιού και ήθελαν να την ξαναζήσουν, έστω και χωρίς παρελάσεις.
Τα καταλύματα της βραχυχρόνιας μίσθωσης στο κέντρο έφτασαν το 100% για το τριήμερο του Πατρινού Καρναβαλιού, με την τιμή του ενοικίου να φτάσει σε ορισμένες περιπτώσεις τα 250 ευρώ την βραδιά.
Στα Airbnb είχαμε και περιπτώσεις ανθρώπων που ήρθαν στην Πάτρα από το εξωτερικό για το Πατρινό Καρναβάλι, γεγονός που δείχνει για ακόμα μια φορά, πόσο μεγάλο brand έχει αυτός ο θεσμός και ότι η πόλη θα πρέπει να λειτουργήσει στην κατεύθυνση για να το αξιοποιήσει.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η κακοκαιρία του Σαββάτου και η βροχή που έριξε το απόγευμα οδήγησε ορισμένους να κάνουν κάποιες ακυρώσεις σε προ κρατήσεις που είχαν ορίσει. Πάντως, σε γενικές γραμμές και με βάση τις συνθήκες που επικρατούν, την πανδημία, την ακρίβεια, τον πόλεμο, τα ξενοδοχεία κινήθηκαν τις μέρες του Πατρινού Καρναβαλιού.
Χωρίς αυτό να αναιρεί τις απώλειες που είχαν από την ακύρωση των παρελάσεων, γεγονός που έφερε μεγάλη ζημία, κυρίως στα περιφερειακά ξενοδοχεία που κάθε καρναβάλι φτάνουν και αυτά στο 100% της πληρότητας τους.