Οι αλλαγές που έχουν γίνει στον τρόπο, που παρουσιάζονταν μέχρι τώρα τα βραβεία Όσκαρ, έχουν απογοητεύσει τους «παλιούς» της κινηματογραφικής βιομηχανίας.

Ο θρυλικός σκηνοθέτης του «Νονού», Φράνσις Φορντ Κόπολα είναι ένας από αυτούς, που νοσταλγούν τις παλιές καλές εποχές των Όσκαρ και αντιτίθονται στις αλλαγές που θα γίνουν στη φετινή τελετή απονομής.

Συγκεκριμένα, η Ακαδημία αποφάσισε να μην προβάλλει τις 8 από τις 23 κατηγορίες, προκειμένου να γίνει η τελετή «πιο συναρπαστική».

Θα παραλειφθούν οι εξής κατηγορίες: Ντοκιμαντέρ μικρού μήκους, μοντάζ, μακιγιάζ και χτένισμα, πρωτότυπη μουσική, σχεδιασμός παραγωγής, μικρού μήκους ταινία κινουμένων σχεδίων, ζωντανή δράση μικρού μήκους και ήχος.

Σχετικά με την εν λόγω απόφαση της Ακαδημίας, ο Φράνσις Φορντ Κόπολα δήλωσε στο Variety: «Όλες αυτές οι κατηγορίες είναι πολύ σημαντικές. Μου φαίνεται περίεργο, αλλά υποθέτω ότι έχουν τους λόγους τους».

Όπως πρόσθεσε στη συνέχεια, θεωρεί ότι οι παλιότερες τελετές των Όσκαρ που ήταν λιγότερο «φορτωμένες» ήταν πολύ καλύτερες και αναπολεί εκείνες τις εποχές. «Τότε το μόνο που είχε σημασία ήταν να έχεις κερδίσει ένα Όσκαρ», είπε.

«Δεν μου αρέσουν πολύ οι μεγάλες παραγωγές. Μου αρέσει το οικείο. Τότε υπήρχε μία ποιότητα, που έκανε τα πάντα να μοιάζουν ομορφότερα. Τώρα πλέον, υπάρχουν τόσα βραβεία. Τότε υπήρχε μόνο το Όσκαρ, αυτό μου άρεσε», δήλωσε ο Φράνσις Φορντ Κόπολα.

Όσο για την ταινία του, ο «Νονός» που θεωρείται ένας έπος της κινηματογραφικής βιομηχανίας και είχε συγκεντρώσει το 1973, 10 υποψηφιότητες για Όσκαρ, ο σκηνοθέτης ανέφερε πως δεν πίστευε τόσο στην επιτυχία του.

«Υπήρχαν τόσες πολλές αρνητικές σκέψεις τότε, ειδικά για την εικόνα εκείνη της εποχής, που ήμουν πολύ αβέβαια και ειλικρινά, έμεινα έκπληκτος που είχε αυτή την επιτυχία», εξήγησε κλείνοντας.

Ο «Νονός» συγκέντρωσε υποψηφιότητες για Όσκαρ Α' ανδρικού ρόλου, Β' ανδρικού ρόλου, Καλύτερης ταινίας, Καλύτερου διασκευασμένου σεναρίου, Καλύτερης σκηνοθεσίας, Καλύτερης πρωτότυπης μουσικής επένδυσης, Καλύτερης μίξης ήχου, Καλύτερης ενδυματολογίας και Καλύτερου μοντάζ.