Αρκετές διαμαρτυρίες υπάρχουν από Πατρινού για μηχάνημα ATM της Εθνικής Τράπεζας που βρίσκεται στην Κορίνθου, μεταξύ της Παπαφλέσσα και της Τριών Ναυάρχων.

Σύμφωνα με τις διαμαρτυρίες των Πατρινών το μηχάνημα αυτό που δεν βρίσκεται έξω από κάποια τράπεζα, αλλά είναι σε ανεξάρτητη θέση, τρώει αρκετές φορές τις κάρτες, όσων έχουν πάει να σηκώσουν χρήματα.

Το σκηνικό αυτό έχει επαναληφθεί αρκετές φορές και παρόλο που οι τεχνικοί το διορθώνουν, μετά από λίγο το μηχάνημα ξανά χαλάει. Η ατυχία για τους Πατρινούς είναι ότι δεν υπάρχει εκεί κάποιος που να γνωρίζει τι να κάνουν και έτσι απευθύνονται απευθείας δια μέσω τηλεφώνου στα κεντρικά της Αθήνας.

Με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για την τηλεφωνική τους χρέωση που όπως αναφέρει και ο τηλεφωνητής που υπάρχει όταν παίρνει κανείς το τηλέφωνο που υπάρχει πάνω στην οθόνη του ΑΤΜ, είναι αρκετά «τσουχτερή».

Εκτός αυτού υπάρχει και το ζήτημα της ταλαιπωρίας που αναγκάζεται ένας πολίτης που δεν έχει πλέον κάρτα να προχωρήσει στις διαδικασίες για να βγάλει καινούργια, περιμένοντας ορισμένες μέρες, χωρίς να έχει χρήματα πάνω του για τα έξοδα του.

Όμως σαν μην έφτανε αυτό το πρόβλημα με τις κάρτες, τελευταίως έχει προκύψει και καινούργιο. Σύμφωνα με μαρτυρίες το μηχάνημα αυτό σταμάτησε να τρώει κάρτες και τρώει χρήματα.

Πατρινός πήγε να σηκώσει το ποσό των 20 ευρώ, πήρε την κάρτα του, αλλά τα χρήματα ακόμα τα περιμένει. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις με παραπάνω χρήματα να μην βγαίνουν από το μηχάνημα.

Έχουν απευθυνθεί στις αντίστοιχες υπηρεσίες των κεντρικών μηχανισμών της τράπεζας και περιμένουν πλέον να τους επιστραφούν τα χρήματα στις καταθέσεις τους. Και το ερώτημα είναι απλό:

Είναι τόσο δύσκολη να αντικατασταθεί το συγκεκριμένο ΑΤΜ; Είναι τόσο δύσκολο να εκσυγχρονιστούν τα ΑΤΜ της Εθνικής όταν το ένα υποκατάστημα έχει κλείσει μετά το άλλο, με ολόκληρες γειτονιές να κάνουν ταξίδια για να σηκώσουν 20 και 30 ευρώ για τις ανάγκες τους; Ρωτάμε εμείς τώρα…