Ένα 10λεπτο πρωινό stretching μπορεί να κάνει θαύματα για τη σωματική και ψυχική σας ευεξία. Πώς;

Συχνά το πρωί νιώθουμε άκαμπτοι. Αυτό συμβαίνει όταν το σώμα μας είναι «κολλημένο» στο ίδιο σημείο για πολλές ώρες, καθώς κοιμόμαστε. Δοκιμάστε μερικές ενεργές διατάσεις για να επιμηκύνετε τους μύες και να μειώσετε την ένταση, προωθώντας την κυκλοφορία στη «σφιγμένη» περιοχή. Οι πρωινές διατάσεις λειτουργούν, ταυτόχρονα, ως «καύσιμο» σε μια εργώδη μέρα, καθώς βοηθούν στην παραγωγή ενδορφινών που ευνοούν την χαλάρωση, οδηγώντας σε αυξημένη παραγωγικότητα.

Πείτε λοιπόν «καλημέρα» στο σώμα σας με την μια πρωινή ρουτίνα stretching 10 λεπτών και νιώστε τη διαφορά στους μύες και στις αρθρώσεις σας.

Οι ακόλουθες διατάσεις έχουν σχεδιαστεί για να ξυπνούν απαλά το σώμα σας και να επιλύουν τυχόν μυϊκούς κόμπους ή σφιχτά σημεία που μπορεί να έχουν εγκατασταθεί κατά τη διάρκεια της νύχτας. Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι ένα foam roller και προαιρετικά μια μπάλα του τένις.

Tip: Συνίσταται να επιμείνετε στα trigger points για 30 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, αυτή η πρωινή ρουτίνα stretching προορίζεται να είναι ένα περίγραμμα για να το προσαρμόσετε στις ανάγκες του σώματός σας.

Δείτε το βίντεο


10-Minute MORNING STRETCH (Follow Along)